Exo 1 PRIFIX9400 LAN receiver,psaxno gia software & info pos doulevi o receiver. Kathe voithia eprosdekti. Thanks
[info]Μεταφέρθηκε εδώ[/info]
Exo 1 PRIFIX9400 LAN receiver,psaxno gia software & info pos doulevi o receiver. Kathe voithia eprosdekti. Thanks
[info]Μεταφέρθηκε εδώ[/info]
kalimera palikaria, exo ton premium Q, aytos ginete tipota me kamia anavathmisi na doume nova?? eyxaristo poly.
Καλησπέρα σε όλους, ξέρει κανείς εαν ο sab 8000 υποστηριζει cccam και εαν λειτουργεί σωστά;
Kalhmera mou exoun proteinei duo dektes gia HD, tous Octagon 918 kai 1008 gia karta Nova HD h opoia leitourgei kanonika se aytous. Epishs diabasa oti kai o Edition vip2 kanei to idio. Poion na protimisw? exei kaneis kanena apo tous parapanw dektes gia na mou pei ta sin kai ta plin?
gnwrizei kanenas pws mporw na dw to newcamd.conf se enan dekth xcruiser xdsr pro??thelw na dw thn grammi pou mou exoun perasei mesa
an einai san to enigma pas /var/keys/
oti tha to vrw einai sigouro.....afto pou den mporw na kanw einai na syndethw epanw tou eite me ftp eite me opiondipote allo tropo wste na mporesw na to dw,katalaves?
den xerw ti os exei o dektis epanw toy,dokimasa me ftp,me telnet,tipota!
Afto pou mporesa na vrw sto internet einai pws gia na parei tis rythmiseis sto newcamd.conf prepei na dimioyrghseis ena newcamd.conf sto pc na to valeis se ena stikaki kai molis to koumposeis epanw ston dekth aftomatws to dexetai kai ginetai h douleia.Alla gia na mporeseis argotera na deis ti exei mesa to newcamd.conf den mporesa na vrw pws ginetai.
ean paw stis rythmiseis mesa apo to menu toy dekth oson afora to newcamd,moy deixnei aplws to 0102030405060708091011121314 alla den mou deixnei to username kai passwd.
perimenw twra ena dm500hd kai thelw na perasw ta stoixeia toy server mesa ston dm gi ayto kai ta thelw.
καταλαβα φιλε μου .
αν ειναι σαν ενα sab ultimate hd που ειχα , δεν μπορεις να δεις τα στοιχεια που θελεις .
στα βγαζει με αστερακια
Paidia kamia voithia gia koala hd ? De mporw na mpw me ftp.. den kserw user kai pass. exei panw to image hot summer v2. Mporw na katevasw cccam ? Alla panw apo ola poia einai ta ftp user kai pass tou dekti ?
Na pw oti o dektis exei panw to image AAF hot summer v2.