Καλησπέρα σε όλους παιδιά!!!! Εχω πάρει εναν TECHNOMATE 800HD και τον εχω σεταρει με c-line μεσω dcc για τα γνωστά! Θέλω να του περάσω την καινούρια αναβαθμιση της UR TEAM μεσω USB! Μέχρι εδώ ολα καλά.Οταν εκινήσει ο δεκτης μετά την αναβάθμιση θα μου ζητήσει να θέσω passwd, το οποίο θα χρησιμοποιείσω αργοτερα στη προσβαση FTP και Telnet. (Εαν δεν θεσω passwd και το προσπελάσω με ακύρωση, ο δεκτης θα κρατήσει ως passwd αυτό που είχα πριν κάνω την αναβάθμιση);;;; Αν ξερει καποιος ας με βοηθήσει!!!!!!!!!!!!!!!!! Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων..............




Reply With Quote






