Καλο βραδι σε ολουσ ψαχνω λογισμικο να αναβαθμησο τον Βig sat 7800 crci premium αν μπορη καποιοσ ασ με βοηθηση
ευχαριστο εκ των προτερον
Καλο βραδι σε ολουσ ψαχνω λογισμικο να αναβαθμησο τον Βig sat 7800 crci premium αν μπορη καποιοσ ασ με βοηθηση
ευχαριστο εκ των προτερον
psaxnw ki egw gia anavathmisi apo optibox 7710 hdcicx. O dektis otan kanei zapping anamesa se kodikopoihseis kollaei kai thelei klisimo apo ton diakopti. Episis tha xreiastei prota na ginei backup sta kanalia giati einai me moter diseq kai exei ginei poly prosopiki douleia sta kanalia.
KALISPERA MILTOSAT
pare afta kai dhokimase
Γεια χαρα σε ολους,ειμαι νεος στα δορυφορικα και ζητω την κατανοηση σας για τυχον λαθη.Εχω ενα δεκτη ονοματος Eccor και ειναι η εχει δεν ξερω ακριβως ενας φιλος μου ειπε "combo".Αυτο που θελω ειναι να δω στον Astra 19.2 τα καναλια Canal+Sport,C+Liga,Eredivisie1.
Το ερωτημα μου ειναι αν μπορω να τα δω και φυσικα επειδη δεν εχω ιδεα ποιος ειναι ο τροπος.
Χρόνια πολλά σε όλους.
Σκάφτομαι σοβαρά την αγορά ενός Edision Argus Mini HD 2in1 Combo Αυτό που θα πρέπει σίγουρα να γνωρίζω είναι εάν ο δεκτής παίζει την κάπα τις νόβα, αλά και την clean cart από καρτ σπλιτερ, χωρίς να θέλει γαργάλημα, όπως ο dreamebox. Σόρι αν έχει απαντηθεί, εύχομαι να μην είμαι οφ τοπικ.Ευχαριστω, περιμένω την βοήθεια σας…
Ποια η γνωμη σας για τον "Spiderbox 9000 HD Combo + ip"
αξιζει σαν μηχανημα? Δαμαζει τον δρακο ? Το cccam τρεχει καλα η κολαει οπως σε μερικους αλλους δεκτες.
file an theleis cccam pare ena dekti me e2 oloi oi alloi paizoun me patentes .
rikse mia matia gia maimou dm800 apo kina meria kai tha eisai ok