Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 20 of 85 FirstFirst ... 1015181920212225304570 ... LastLast
Results 191 to 200 of 846

Thread: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

  1. #191
    Senior Member zarkgeo's Avatar
    Join Date
    26-11-2009
    Location
    Valhalla
    Posts
    260
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Mε 29,90 ευρώ...

  2. Advertise Here
  3. #192
    Member
    Join Date
    26-09-2009
    Posts
    82
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by Hagis View Post
    Γινεται ομως Combo
    Quote Originally Posted by zarkgeo View Post
    Mε 29,90 ευρώ...
    Η ερωτηση μου δεν ηταν για τον 800αρη. Ειναι εκτος των οικονομικων μου ο γνησιος.Για μαιμου δεν το συζητω.
    Για τον spiderbox ρωτησα.

  4. #193
    Member
    Join Date
    06-12-2010
    Posts
    38
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by raptor21 View Post
    Ποια η γνωμη σας για τον "Spiderbox 9000 HD Combo + ip"
    αξιζει σαν μηχανημα?
    Ναι αξιζει.
    Αν θες κατι συγκεκριμενο να σου πω,ρωτησε.

    Quote Originally Posted by raptor21 View Post
    Δαμαζει τον δρακο ?
    Ναι διαβαζει την καρτα στο cardreader του.


    Quote Originally Posted by raptor21 View Post
    Το cccam τρεχει καλα η κολαει οπως σε μερικους αλλους δεκτες.
    Ναι τρεχει πολυ καλα,χωρις προβληματα.
    Καποια θεματα εξαρτωνται και απο αυτον που δινει.Αν δινει αυτος σωστα,θα παιρνεις και εσυ σωστα.

  5. #194
    Member
    Join Date
    26-09-2009
    Posts
    82
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by blackdevil7 View Post
    Ναι αξιζει.
    Αν θες κατι συγκεκριμενο να σου πω,ρωτησε.



    Ναι διαβαζει την καρτα στο cardreader του.




    Ναι τρεχει πολυ καλα,χωρις προβληματα.
    Καποια θεματα εξαρτωνται και απο αυτον που δινει.Αν δινει αυτος σωστα,θα παιρνεις και εσυ σωστα.
    Σε ευχαριστω,νομιζω οτι με καλυψες σε αυτα που ρωτησα.Μπορω να σου στειλω pm για περισσοτερα?

  6. #195
    Member
    Join Date
    06-12-2010
    Posts
    38
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Aν κατι μπορει να απαντηθει εδω ωστε να βοηθηθουν και καποιοι αλλοι που διαβαζουν τοτε καλυτερα ρωτησε εδω.
    Αν ειναι κατι αλλο,στειλε μου πμ.


    an mas edines na katalavoume ti enoeis tha htan kalitera nomizo

  7. #196
    Member
    Join Date
    26-09-2009
    Posts
    82
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by blackdevil7 View Post
    Aν κατι μπορει να απαντηθει εδω ωστε να βοηθηθουν και καποιοι αλλοι που διαβαζουν τοτε καλυτερα ρωτησε εδω.
    Αν ειναι κατι αλλο,στειλε μου πμ.


    an mas edines na katalavoume ti enoeis tha htan kalitera nomizo

    Απο οτι ειδα στα ιδια χαρακτηριστικα ειναι και ο Mvision 300 ,ειναι διδυμακια? η κανω λαθος. Υποστηριξη υπαρχει ? και που την βρισκω?

  8. #197
    Member
    Join Date
    06-12-2010
    Posts
    38
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by raptor21 View Post
    Απο οτι ειδα στα ιδια χαρακτηριστικα ειναι και ο Mvision 300 ,ειναι διδυμακια? η κανω λαθος. Υποστηριξη υπαρχει ? και που την βρισκω?

    Δεν ειναι ιδιοι δεκτες παρ' οτι το μενου εχει καποια κοινα στοιχεια.Αυτο συμβαινει και με αλλους δεκτες.
    Δεν παιρνουν το ιδιο software.
    O Spiderbox υπερεχει σε καποιες λεπτομερειες αλλα και σε καποια πιο σημαντικα στοιχεια.Εχει πιο ανεπτυγμενο software.
    Aνοιχτο θεμα για Spiderbox υπαρχει και εδω στο φορουμ σε αλλη ενοτητα ,απλα πρεπει να 'ανεβουν' και καποια αλλα στοιχεια.


    @nikolas021292
    Δεν ζητησα να μου σταλει καποιο πμ. αλλα αν το ποστ του μελους που ηθελε να ρωτησει υπερεβαινε τους κανονες του φορουμ θα επρεπε να γινει ετσι,δηλαδη με πμ. και μετα θα εκρινα εγω αν θα το απαντουσα η' οχι.
    Το να κανει καποιος moderate-edit παρα quote ενα ποστ μελους ειναι για οταν εχει υπερβει καποιον κανονα του φορουμ αλλιως πιστευω δειχνει ελλειψη σεβασμου.

  9. #198
    Contributing Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    519
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Quote Originally Posted by raptor21 View Post
    Απο οτι ειδα στα ιδια χαρακτηριστικα ειναι και ο Mvision 300 ,ειναι διδυμακια?
    Ο spiderbox είναι κλώνος του mvision.

  10. #199
    Member
    Join Date
    06-12-2010
    Posts
    38
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Δεν λες οτι και ο Starview & o Globalstar κτλ. ειναι και αυτοι κλωνοι του ?
    Ολοι τους Mvision θελουν να αντιγραψουν υστερα απο τις τοσες επιτυχιες που ειχαν σαν hardware,software απο τους Visionet,Tecview,Proview,Mvision
    Ανεβασε και καμια φωτογραφια απο PLTV HD - 10Ε που ειναι ελευθερο και να φαινεται οτι ειναι απο Μvision να δουμε

    Απο Spiderbox

    DSC00122.JPG

  11. #200
    Contributing Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    519
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΚΤΕΣ

    Κανέναν από τους δύο δέκτες δεν έχω, αν και δεν κατάλαβα το ύφος σου. Dealer spiderbox είσαι;

Advertise Here

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •