κανε μια σύγκριση εδω και μετα αγορασε
http://netreview.de/technik/octagon-...-im-vergleich/
[QUOTE=kurt4000;1079045]Αυτος ο συγκεκριμενος ειναι φοβερο εργαλιο για τα λεφτα του και με οπεν πλι ιματσε σφυραει
Ευχαριστώ τελικα ηρθε ενα φιλαρακι και μου εδωσε τον 3ιν1 unterline .
KAΛΗΣΠΕΡΑ δεν υπαρχει καποιος φιλος εδω μεσα που να εχει ariva 102 e ? ENA καινουργιο patch απο φθινοπωρο 2013 που να παιζει antenna europe?