kalimera apo poy mpro na parw thn blue dragon as moy pei kapoios eyxaristo
kalimera apo poy mpro na parw thn blue dragon as moy pei kapoios eyxaristo
kalimera se olous.
gnvrizei kaneis ti ginetai ne ton hackmarket?
den mporo na anoixo tin selida toy ado kai dio meres.
exo paraggeilei apo tis 16/2 kai stis 18/2 deixnei oti proothite .
ti simvenei me auton? tha moy erthei i paraggelia ,i perimeno adika?
sinithos se poses meres ginete i paralavi?
exei agorasei kaneis apo auton?
geia sas paides,
apo proswpiki empeiria MAKRIA apo Ibox Spain !!! ta perissotera mixanimata erxontai xalasmena (tuner ktl.) kai an ta steilete pisw gia antikatastasi den erxontai pisw POTE k den apantaei oute se tilefwna,email ktl. !!!!!!!!!!!!
εμας παντως η Δρακοσελίδα μας εφαγε 2 καρτες. Ενω πηρε το χρημα πριν 2 μηνες περίπου δεν εστειλε ποτε τις καρτες!! Μην τους εχετε εμπιστοσυνη μην αγοραζετε τιποτε απο εκει!! Αληθεια ειναι καποιος που παρελαβε απο αυτούς?
φίλε tasgaz η άποψη σου μεταφέρθηκε εδώ που είναι και το κατάλληλο μέρος
Παιδια καλησπέρα. Ποια η γνώμη σας για τον συγκεκριμένο κλώνο; Με ενδιαφέρει η βέλτιστη απόδοση, και κυρίως στα HD.
http://www.hellenicsat.gr/hd-./dream...m-2.10-el.html
Δεν λεει τι tuner εχει, θα πρέπει να ψαξω αν ο tuner είναι συγκεκριμένο μοντέλο/έκδοση;
Μήπως κανείς έχει άποψη για το συγκεκριμένο μαγαζί; Αν προτιμάτε απαντήστε μου με PM.
Και κάτι τελευταίο. Να πάρω καλύτερα τον παραπάνω δέκτη ή το Sunray4?
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
Πάρε την καρτούλα σου και τι επομενη που θα ξανανοίξεις νέο θέμα θα φύγεις χωρίς επιστροφή...Ελεος πριν να ανοίξουμε νέο θέμα διαβάζουμε.
Δεν εχω αγοραση ποτε τιποτα απο το συγκεκριμενο μαγαζι..ομως πως μπορη να σου φαει λεφτα οταν εχει και την επιλογη της αντικαταβολης?