Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 12 of 100 FirstFirst ... 27101112131417223762 ... LastLast
Results 111 to 120 of 999

Thread: Καλάθι αχρήστων Kouvas

  1. #111
    New Member
    Join Date
    12-03-2010
    Posts
    6
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 9._ ΑΡΧΕΙΑ για Κάρτες, Δέκτες ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ!

    Quote Originally Posted by salonikios34 View Post
    filetaki neoooooooooooo
    οκ οκ σε ευχαριστω

  2. Advertise Here
  3. #112
    Member
    Join Date
    23-04-2010
    Posts
    32
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 9._ ΑΡΧΕΙΑ για Κάρτες, Δέκτες ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ!

    ki egw se efxaristw kai simfwnw apolitws me ton prolalisanta

    Quote Originally Posted by matom1079 View Post
    αν και σε ολα τα forum προσπαθουν να το κρατησουν κρυφο για να μη καει και αυτο οπως τα προηγουμενα εγω σε ευχαριστω

  4. #113
    Junior Member
    Join Date
    19-04-2010
    Posts
    17
    Uploads
    0
    Likes
    0

    hello

    I need nova grece original card...ofer 5 local card full
    Digi tv full
    digitalb full
    tring tv full
    cyfra + full with HD
    Canal + nl full


    You have posted in the wrong section. Please read before you post!
    Visit our cardsharing section here

  5. #114
    Junior Member
    Join Date
    19-04-2010
    Posts
    17
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Need nova original card ofer 5 local card....ofer in PM...

    stop spamming . last warning .

  6. #115
    Member
    Join Date
    24-03-2009
    Posts
    37
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: hello

    Sygnwmh, double posted kai to esbhsa

  7. #116
    Member
    Join Date
    24-03-2009
    Posts
    37
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 9._ ΑΡΧΕΙΑ για Κάρτες, Δέκτες ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ!

    Quote Originally Posted by nicnt View Post
    Ok
    Συγχαρητήρια!!!
    είσαι και ο πρώτος .......
    mhows mporw na to exw kai egw ayto to neo arxeio - eyxaristw olous

  8. #117
    Born to be... child polteris's Avatar
    Join Date
    27-03-2009
    Location
    Greece
    Posts
    3,756
    Uploads
    2
    Likes
    2

    Re: Ena Giasas Kai kalos Sas Vrika!

    Quote Originally Posted by stakon View Post
    Kalispera kai apo mena kai kalos sas vrika. Ena MEGALO MPRABO kai ena TERASTIO EYXARISTO se osa palikaria edo mesa ξeniχtane voithontas emas tous neous sto xoro ton doriforikon na briskoume liseis sta problimata mas!
    Quote Originally Posted by Mad_MaxRC View Post
    Kalispera se olous sas kai kalos sas vrika...... Sas grafw twra giati den thymame an to ekana otan ekana tin egrafi mou!!!! Kalispera kai pali se olous sas!!!!
    kalos irthate kai kali diamoni paides!!!

  9. #118
    Born to be... child polteris's Avatar
    Join Date
    27-03-2009
    Location
    Greece
    Posts
    3,756
    Uploads
    2
    Likes
    2

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by pepi12 View Post
    otan anaggazome ek ton pragmaton na psaxno ena opiodipote arxeio kai de milo mono gia ta ellimatika tis kyrias edo panta epikratei enas mistikismos eno alloy ta exoun gia panigiri.emena prosopika den moy aresei to stil pm.kai poy xero ego se pion apythinome otan zito pm?gnorizo an ypothetika exei stisei mia pagida sylipsis kapios?oxi fysika.i gnomimoy einai pio xalara.exaloy apodixtike oti den einai sto xeri mas,taxa oti to kratame mystiko.to forum m aresei gia ayto ton logo kai to parakoloytho.i gnomimoy?fora partida ola afoy den exartate pleon apo esas
    ma den kripsame file mou tipota!!!!
    den iparxei mistikismos!!!
    Oti arxeio kai pliroforia iparxei diathesimo kai doulevei anevainei kanonika!!!

  10. #119
    Born to be... child polteris's Avatar
    Join Date
    27-03-2009
    Location
    Greece
    Posts
    3,756
    Uploads
    2
    Likes
    2

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by nicnt View Post
    ΠΟΛΥ ΤΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!!
    ΠΟΛΥ ΤΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!!
    ΠΟΛΥ ΤΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!!
    ΠΟΛΥ ΤΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!!
    ΠΟΛΥ ΤΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!!
    ΠΟΛΥ ΤΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!!
    ΠΟΛΥ ΤΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!!
    ΠΟΛΥ ΤΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!!

    ...και όποιος θέλει ας με κατηγορήσει.
    Ήταν απόλυτα φυσιολογικό αυτό που έγινε.
    Έχουμε όμως τα πρωτεία!!! εδώ.
    Να στέλνουμε αρχεία στον καιάδα...
    http://www.satsupreme.com/showthread...BB%CE%BB%CE%AC...
    Diladi vre nicnt thes na mas peis oti to arxeio ekleise epeidi vgike sto net???
    Min kaneis san protaris!!!!
    Vgike giati itan na kleisei outos i allos!!!!
    Kaneis den se katigorei!!!
    Antithetos esi katigoreis emas!!!

  11. #120
    Member
    Join Date
    08-04-2008
    Posts
    63
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    ......................

Advertise Here

Similar Threads

  1. Καλάθι αχρήστων ~~~ Kouvas ~~~ 01
    By jeyb in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 3154
    Last Post: 03-05-2010, 15:47:02

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •