Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 13 of 100 FirstFirst ... 38111213141518233863 ... LastLast
Results 121 to 130 of 999

Thread: Καλάθι αχρήστων Kouvas

  1. #121
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Post Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    **********************************

  2. Advertise Here
  3. #122
    Senior Member
    Join Date
    16-05-2009
    Location
    Stuttgart
    Posts
    163
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    για να βαζουμε τα πραματα σε μια σειρα. αρχειο υπηρχε και πριν τις 25 του μηνα. αυτο ειναι το μονο σιγουρο. 21 του μηνα ημερα παρασκευη εγραψε την καρτουλα του δικο μου ατομο στην θεσσαλονικη. τωρα αν ειναι το ιδιο η αλλο δεν γνωρηζω δεν πειρα ποτε την καρτα στα χερια μου για να την ψαξω. θα επικοινωνησω να δω αν παιζει ακομα η αν σταματησε και αυτο.
    Το αρχειο βγηκε στις 19.05, τουλαχιστον αυτο που επεσε στα χερια μου μολις χθες (αφου πρωτα κυκλοφορησε στο Net το γνωστο με ημερομηνια 25.05 και ειναι εντελως ιδια).
    Το παραξενο ειναι γιατι δεν μοιραστηκε στους εμπορους (υποψην εγω δεν ανοικω σ'αυτην την κατηγορια).

  4. #123
    Member satellite4u's Avatar
    Join Date
    27-04-2010
    Location
    καπου στην γή.....
    Posts
    42
    Uploads
    0
    Likes
    0

    ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΤΙΤΑ

    ΠΑΜΕ ΜΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ

  5. #124
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΤΙΤΑ

    Η συνέχεια στο γενικές συζητήσεις....ή στο θέμα για τίτα
    Σιγά μην ανοίξουμε θέμα αν θα ζήσει η θά πεθάνει η τίτα

  6. #125
    Senior Member
    Join Date
    08-02-2010
    Posts
    110
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Mono files arxeia ,xoris sxolia

    arxeio apo allo forum lene tested GR 2 on 3 card work with log gia gamm@

    http://rapidshare.com/files/39224453...29-07-2008.zip

    φίλε δε θα το σβήσω για να μη λένε τίποτα
    αλλά θα ενημερώσω ότι το αρχείο είναι το γνωστό kiwi 29/7/08.....για κάρτες f17 και δε πάιζει ούτε με σφαίρες
    το hsn του είναι πασίγνωστο σε όσους έχουν αυτή τη κάρτα
    @douros


    ego tha elega na tou riksis ke mia kitrini na wali milao na min anewazi oti skoupidi wriski ke malista xoris na to testari

  7. #126
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: Mono files arxeia ,xoris sxolia

    Όσοι ενδιαφέρονται γι αυτό το αρχείο θα το βρείτε στο κουβά μαζί με αυτό το πόστ
    Το πόστ γίνεται για να σας ενημερώσει

  8. #127
    Junior Member
    Join Date
    12-03-2005
    Posts
    16
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Bessttt

    Paidia Kalispera............!!!!!

    Mporei Kapoios Na Mas Pei Pou Xathike O Bessstttt? Yaiti Krivete Mipos Xerei Kaneis? Oso Magireve Filetta Dilone Paron, Tora Pou Einai Na Mas Magirepsei Kanena Neo Filettaki Diarkeias? Mipos Den Mporei H Mipos Den Thelei? Kai An Den Thelei, Tote Pios Einai O Logos?

    Rotao, Yiati Akousa Mia Fimi Oti Gomeniazei Me Tin Avon, Kai Thelo Na Matho An Einai Sigouro.

    Sas Eyxaristo.........!!!!

  9. #128
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Bessttt

    Κανένας mod... με σκούπα

  10. #129
    Born to be... child polteris's Avatar
    Join Date
    27-03-2009
    Location
    Greece
    Posts
    3,756
    Uploads
    2
    Likes
    2

    Re: Bessttt

    Quote Originally Posted by scorpio69 View Post
    Paidia Kalispera............!!!!!

    Mporei Kapoios Na Mas Pei Pou Xathike O Bessstttt? Yaiti Krivete Mipos Xerei Kaneis? Oso Magireve Filetta Dilone Paron, Tora Pou Einai Na Mas Magirepsei Kanena Neo Filettaki Diarkeias? Mipos Den Mporei H Mipos Den Thelei? Kai An Den Thelei, Tote Pios Einai O Logos?

    Rotao, Yiati Akousa Mia Fimi Oti Gomeniazei Me Tin Avon, Kai Thelo Na Matho An Einai Sigouro.

    Sas Eyxaristo.........!!!!


    You have posted in the wrong section. Please read before you post!
    Oles oi apantiseis pou zitas vriskontai mesa sto forum!!!
    Opote me ligo diavasma tha eisai ok!!!

  11. #130
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Bessttt

    Quote Originally Posted by scorpio69 View Post
    Paidia Kalispera............!!!!!

    Mporei Kapoios Na Mas Pei Pou Xathike O Bessstttt? Yaiti Krivete Mipos Xerei Kaneis? Oso Magireve Filetta Dilone Paron, Tora Pou Einai Na Mas Magirepsei Kanena Neo Filettaki Diarkeias? Mipos Den Mporei H Mipos Den Thelei? Kai An Den Thelei, Tote Pios Einai O Logos?

    Rotao, Yiati Akousa Mia Fimi Oti Gomeniazei Me Tin Avon, Kai Thelo Na Matho An Einai Sigouro.

    Sas Eyxaristo.........!!!!


    You have posted in the wrong section. Please read before you post!
    επειδη ειμαι πολυ καλο παιδι, σου δινω και εγω την αδεια να πας για γκομενιλικια και ισως συναντηθειτε

Advertise Here

Similar Threads

  1. Καλάθι αχρήστων ~~~ Kouvas ~~~ 01
    By jeyb in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 3154
    Last Post: 03-05-2010, 15:47:02

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •