**********************************
**********************************
Το αρχειο βγηκε στις 19.05, τουλαχιστον αυτο που επεσε στα χερια μου μολις χθες (αφου πρωτα κυκλοφορησε στο Net το γνωστο με ημερομηνια 25.05 και ειναι εντελως ιδια).
Το παραξενο ειναι γιατι δεν μοιραστηκε στους εμπορους (υποψην εγω δεν ανοικω σ'αυτην την κατηγορια).
ΠΑΜΕ ΜΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
Η συνέχεια στο γενικές συζητήσεις....ή στο θέμα για τίτα
Σιγά μην ανοίξουμε θέμα αν θα ζήσει η θά πεθάνει η τίτα
arxeio apo allo forum lene tested GR 2 on 3 card work with log gia gamm@
http://rapidshare.com/files/39224453...29-07-2008.zip
φίλε δε θα το σβήσω για να μη λένε τίποτα
αλλά θα ενημερώσω ότι το αρχείο είναι το γνωστό kiwi 29/7/08.....για κάρτες f17 και δε πάιζει ούτε με σφαίρες
το hsn του είναι πασίγνωστο σε όσους έχουν αυτή τη κάρτα
@douros
ego tha elega na tou riksis ke mia kitrini na wali milao na min anewazi oti skoupidi wriski ke malista xoris na to testari
Όσοι ενδιαφέρονται γι αυτό το αρχείο θα το βρείτε στο κουβά μαζί με αυτό το πόστ
Το πόστ γίνεται για να σας ενημερώσει
Paidia Kalispera............!!!!!
Mporei Kapoios Na Mas Pei Pou Xathike O Bessstttt? Yaiti Krivete Mipos Xerei Kaneis? Oso Magireve Filetta Dilone Paron, Tora Pou Einai Na Mas Magirepsei Kanena Neo Filettaki Diarkeias? Mipos Den Mporei H Mipos Den Thelei? Kai An Den Thelei, Tote Pios Einai O Logos?
Rotao, Yiati Akousa Mia Fimi Oti Gomeniazei Me Tin Avon, Kai Thelo Na Matho An Einai Sigouro.
Sas Eyxaristo.........!!!!
Κανένας mod... με σκούπα