Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 14 of 100 FirstFirst ... 49121314151619243964 ... LastLast
Results 131 to 140 of 999

Thread: Καλάθι αχρήστων Kouvas

  1. #131
    CCCAM GURU xaniaras's Avatar
    Join Date
    01-11-2008
    Location
    GREECE
    Posts
    2,652
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Fhillip_Morris

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    επειδη ειμαι πολυ καλο παιδι, σου δινω και εγω την αδεια να πας για γκομενιλικια και ισως συναντηθειτε
    morris kamia adeia kai gia mena exeis?? 8elo na pao dubai kai den me afinei h kura ...pezi tipota h olo uposxesis eise???

  2. Advertise Here
  3. #132
    Contributing Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    519
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: GammaCard - Συζητησεις

    Υπάρχει ειδικό θέμα για εγκαταστάσεις, γιατί χαλάτε το παρόν;

  4. #133
    Member
    Join Date
    03-02-2010
    Posts
    63
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: GammaCard - Συζητησεις

    sugnwmi paidia...den xananaferw kati..an thelete sviste ta post..

  5. #134
    Senior Member
    Join Date
    07-07-2009
    Posts
    122
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Πωλήσεις - Ανταλλαγές

    Εδώ θα μπορεί ο κάθε ένας να λέει τι θέλει να πωλήσει η να ανταλλάξει με κάποιον άλλο στο forum.
    Σημαντικό: Τιμές και πληροφορίες μονο από pm.

  6. #135
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Πωλήσεις - Ανταλλαγές

    me megali lypi prepei na to kleidoso kathos yparxoun safeis odigeies apo tous idioktites tou site .

  7. #136
    Senior Member nicnt's Avatar
    Join Date
    19-06-2005
    Location
    Greece
    Posts
    115
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Log Files Edw!

    Quote Originally Posted by nicnt View Post
    05-06-2010
    Everything you need!!!


    .....................................

    ta greklisch ta xreiazomaste emeis sto eksoteriko gia na min psaxnomaste !!!!!!
    skepsou ke mas mporis !!!!!!!!!!
    Offtopic:
    Αυτό που χρειάζεσαι είναι 5 λεπτά από το χρόνο σου για να κατεβάσεις Ελληνικές γραμματοσειρές
    και άλλα 2 λεπτά για να προσθέσεις το Ελληνικό πληκτρολόγιο στον υπολογιστή σου...!!!
    Έτσι θα βοηθηθείτε εσείς και τα παιδιά σας να κρατήσετε ζωντανή τη μητρική σας γλώσσα
    και εμείς οι υπόλοιποι να μη βγάζουμε τα μάτια μας προσπαθώντας να καταλάβουμε τι γράφετε...

    otan dokimasis na grapsis me to idio pliktrologio ,ellinika ,germanika aglika ,ke malista arketa megala keimena tote ela na mou pis an wlaptoun tin noimosini mas
    ke den pistewo to megalitero pososto edo mesa pou grafi greeklish na vltaptoun tin voimosini ton allon????ke tin sinenoisi!!!
    mia xara sinenooumaste oloi mas !!!
    den mou les den warethikes na anewazis ta log?? den voithane ke se tipota)

  8. #137
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: GammaCard - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by pakotinia View Post
    eyfaristo poly
    den mou les?
    na sou kano mia paratirisi??
    pm den kseris na stelnis??
    giati to kanis chat edo mesa?
    syzitisis gia gamma leei to thema
    oxei gia euxaristies!!!!! _____________________________ notice: to na lei efxaristo se kapion pu ton voi8ise den exi na kani me to idos tis sizitisis pu anaferete i enotita....apla dixni tin evgenia tu atomu pu voi8i8ike. i 'paratirisi' su i oti allo ine afto pu egrapses(esi kseris) ine ektos 8ematos.stile lipon afto to post su ston kuva k ase ta pedia na lene to efxaristo se opion tus voi8ai.___________________________

  9. #138
    Member
    Join Date
    04-06-2010
    Posts
    34
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    den fobase min se fane ta agria zwa ston kisabo krima einai kai eisai kalo gati

  10. #139
    New Member
    Join Date
    06-06-2010
    Posts
    9
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    gamma+τίτα=0...καθόλου ΤΥΧΑΊΟ..
    αλλα αν δεν γίνει καμια αλλαγή
    ΝΈΑ ΚAΡΤΑ..ΠΟΥ ΠΑΊΖΕΙ...Καθόλου ΤΥΧΑΊΟ

  11. #140
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: Titanium 3A - Συζητησεις

    Quote Originally Posted by gammmata View Post
    gamma+τίτα=0...καθόλου ΤΥΧΑΊΟ..
    αλλα αν δεν γίνει καμια αλλαγή
    ΝΈΑ ΚAΡΤΑ..ΠΟΥ ΠΑΊΖΕΙ...Καθόλου ΤΥΧΑΊΟ
    spam+mamakia=kouvas
    tiheo?

Advertise Here

Similar Threads

  1. Καλάθι αχρήστων ~~~ Kouvas ~~~ 01
    By jeyb in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 3154
    Last Post: 03-05-2010, 15:47:02

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •