xi xi ...twra ti na to kaneis ????? den exeis anagkh.....xi xi xi
ps thn bromia pws eimai dikhgoros poios thn ebgale ?? dhlwnw pws einai kakohthies...... kai mono....
egw taksidia kanw mono....den asko to epaggelpa pia... ektws kai an einai gia alloy idoys diazhgia etairika h alla kai exei poly xrhma...
poli protrexoume vlepo genika.....ipomoni arxigopoula!!![]()
kalws hr8es Chris ....pistevw na perases kala kai oi mpataries sou na fortwsan !!!!!!!!!!!!
Loader Drakoymel.Xωρίς Στρουμφάκια και άλλα μαμουνοειδή.
ego tin pira apo satbroker fortomeni ke pai sfera simera molis ir8e 8a mpo ston pirasmo na diavaso to os ala fovame min den ksanapeksi me to fileto pou kiklofori
file to mono pou den me endiaferi ine i mpala mia gnisia exo tin mikri me 20euro to mina gia tin gineka gia na exo isixo to kefalimou gia aftokinita ime mesa ke mixanes orea spor