Πολλα παραπονα για προιον παρανομο!!!
Μερικοι κανετε λες και σας εβαλαν το μαχαιρι στο λαιμο να παρετε πειρατικη καρτα να βλεπεται,
δεν πατε να κανετε καμια συνδρομη λεω εγω ,που εχετε τοσο κ@βλ@ να δειτε νοβα.
Αλλος κλαιει αλλος απειλη αλλος βριζει δεν την παλευετε μερικοι ,αντε να βοηθήσετε το πακετο
καντε καμια συνδομη,πιο φτηνα θα σας ερθει απο τις κολοκαρτες που αγοραζεται που εινε 3
μερες ανοιχτες και 4 κλειστες ,με 150 ευρο παιρνετε 7 μηνες νομιμη συνδρομη το φτηνο πακετο
και εχετε και το κεφαλακι σας ησυχο.
Δεν εχω καμια σχεση με νοβα το λεω εντελως φιλικα οπως παντα.
Καλησπερα σε ολους....!!!!!
Ρε παιδια πλεον, εχουμε μπει ολοι μας σε ενα φαυλο κυκλο. Ολοι εχουν ενα δικιο στα γραφωμενα τους και κανενας δεν μπορει να πεισει τον αλλο 100%.
Συμφωνω απολυτα οτι κανενας δεν αγοραζει με το ζορι και ολοι πρεπει να καταλαβαινουν το ρισκο που παρνουν...
Απο την αλλη συμφωνω και με τον Philip Morris (εχει γνωσεις και δεν λεει π@π@ριες) και τα υπολοιπα παιδια που λενε οτι η καρτα βρωμαει.....
Το συμπερασμα ειναι οτι κανενας δεν ειναι απληροφορητος αυτη τη φορα και οποιος αγοραζει την καρτα, θα πρεπει απλα να ζυγιζει προσωπικα τα θετικα και τα αρνητικα της και αν το σηκωνει η τσεπη του και τα νευρα του ας την αγορασει.....αλλιως δεν την παιρνει!!!
Το λεω αλλη μια φορα......ολοι μας εδω στο φορουμ ειμαστε πληροφορημενοι για αυτη την καρτα!!!
Καλα τα λες ,δεν εγραψαν εδω καποια παληκαρια πριν καν κυκλοφορισει οτι εινε η παλια τιτανιουμ 3 ?
το εγραψαν και μερικοι μαλλον τους εγραψαν κανονικα ,τωρα τι ψαχνουν να βρουν ?
αρχεια θα βγουν και παλι ΑΛΛΑ θα γινεται το ιδιο πραγμα ,δηλαδη κλεισε ανοιξε τα γνωστα απο την τ3
διαρκεια δεν θα υπαρχει ,οι γνωστες λενε οτι η ζωη της ειναι μεχρι τελους του 10 μετα σκοταδια.
Κανενας δε ξερει ποτε θα κλεισει..τι γνωστες και προφητες..οποιος θελει παιρνει η οχι..αλλα τα πρωτα δειγματα γραφης του δρακου ειναι λιγο απαισιοδοξα γι αυτο και η φαγωμαρα..μονο ενας απο δω μεσα ειχε μιλησει για νεα καρτα τον Ιουλιο του 10..![]()
kalispera agoria
eimai i theia tou gamata kai i xaderfi tou soupergamata...tha perasoume kala