Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 46 of 100 FirstFirst ... 213641444546474851567196 ... LastLast
Results 451 to 460 of 999

Thread: Καλάθι αχρήστων Kouvas

  1. #451
    VIP Member
    Join Date
    29-04-2009
    Location
    κρητη
    Posts
    557
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Smile Re: Ena Giasas Kai kalos Sas Vrika!

    kalos orises 8ia...ax aftes i 8ies kali diamoni se esena k se olo su to soiala me ena pc+router!!! 8a to liosete re pedia

  2. Advertise Here
  3. #452
    Banned
    Join Date
    01-10-2008
    Posts
    2,213
    Uploads
    69
    Likes
    0

    Re: Ena Giasas Kai kalos Sas Vrika!

    Quote Originally Posted by Lady gamata View Post
    kalispera agoria
    eimai i theia tou gamata kai i xaderfi tou soupergamata...tha perasoume kala
    καλωσόρισες θεία του gamata και ξαδέλφη του soupergamata , ο παππούς πότε θα έρθει ?. laufing.gif

  4. #453
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Ena Giasas Kai kalos Sas Vrika!

    πολυ στο χαβαλε το εχετε ριξει με τον τυπο. μπραβο παλικαρια μου.

  5. #454
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Μαλλον δεν θα καταλαβες σωστα αυτο που εγραψα γιατι ούτε για "λαμογια μιλησα....ουτε για αρπαχτη....ουτε για χομπιστες....ουτε για παρε τη παιζει"

    Το αν δεν συμφωνεις με αυτα που γραφω ειναι αλλο πραγμα......

    Επισης "χορτασαμε".......ποιοι χορτασατε???

  6. #455
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by eandas View Post
    Μαλλον δεν θα καταλαβες σωστα αυτο που εγραψα γιατι ούτε για "λαμογια μιλησα....ουτε για αρπαχτη....ουτε για χομπιστες....ουτε για παρε τη παιζει"

    Το αν δεν συμφωνεις με αυτα που γραφω ειναι αλλο πραγμα......

    Επισης "χορτασαμε".......ποιοι χορτασατε???
    Διάβασε τις απόψεις των 2 τελευταίων σελίδων και του κουβά....... και μέτρα πόσες ''σελίδες'' αναφέρουν ακριβώς τα ίδια
    Φτάσαμε 53 ''σελίδες'' και οι 40 τουλάχιστων αναλώνονται σε αυτά που περιέγραψα παραπάνω

  7. #456
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Kαι τις 53 να διαβασω δεν θα δω τιποτα γιατι δεν μιλαω καθολου για αυτα που λες.

    Επισης αν και δεν τραβαω κανενα μεγαλο ζορι, το ποστ δεν ηταν για τον κουβα γιατι ηταν αποψη ενος ατομου πανω σε συγκεκριμενο θεμα!

    Ακομη το θεμα λεει "συζητησεις" και σε ενα φορουμ συζηταμε γιατι οτι μας ενδιαφερει πανω στο θεμα αυτο......

    Αλλιως να μας πειτε (μιας και το χορτασαμε δηλωνει πολλους) τι σας αρεσει να λεμε και τι να γραφουμε!!!!

  8. #457
    Senior Member
    Join Date
    11-11-2008
    Posts
    230
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    wre ti diavazo shmera ....na po k ego kati sta parapano xerete k katalavate tora poioi to xosan sto keli 33 kapoioi pou edo mesa k se allo ekanan tous exipnous tora gia dite giati den emfanizonte dite pio palia poioi emfanizotan k oxi tora k 8a katalavete pioi htan .....

    filika bab

  9. #458
    Senior Member aetos1's Avatar
    Join Date
    13-05-2006
    Location
    BANANISTAN
    Posts
    466
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Χρόνια πολλά σ όλους και καλό απόγευμα..Διαβάζω για κελλιά 33 , παρακολουθώ μια συνεχή φαγωμάρα μεταξύ μας , δύο ομάδες να πυροβολούν η μιά την άλλη , κάποιοι είναι με κάποιους Α κάποιοι είναι με κάποιους Β και πάει λέγοντας η ιστορία.. Λέω μήπως να αλλάζαμε τον τίτλο του thread σε ΦΑΓΩΜΑΡΑ.. και όχι Blue Dragon Συζητήσεις?? Μερικοί από εμας δεν ειμαστε με κανένα και έτσι βρισκόμαστε συχνά ανάμεσα σε διασταυρούμενα πυρά .. αν δε από κεκτημένη ταχύτητα ρίξουμε καμιά ντουφεκιά αμυνόμενοι βρισκόμαστε οφ τοπικ και μυρίζουμε τον ''ΚΟΥΒΑ''..Δεν κάνω ούτε τον ξύπνιο ούτε το σοφό αλλά νομίζω κατά την ταπεινή μου άποψη να περιοριστούμε απλά σε πληροφορίες για την κάρτα και να αφίσουμε την απόφαση στο κόσμο.. Μεγάλα "μωρά" είμαστε και οι μόνοι που ευθυνόμαστε για πράξεις και αποφάσεις μας...KAI MH ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!!!!!!!!!!!

  10. #459
    Member
    Join Date
    01-11-2009
    Posts
    62
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΑΡΧΕΙΑ για Κάρτες, Δέκτες ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ!

    okokokokokokokokoko

  11. #460
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by aetos1 View Post
    Χρόνια πολλά σ όλους και καλό απόγευμα..Διαβάζω για κελλιά 33 , παρακολουθώ μια συνεχή φαγωμάρα μεταξύ μας , δύο ομάδες να πυροβολούν η μιά την άλλη , κάποιοι είναι με κάποιους Α κάποιοι είναι με κάποιους Β και πάει λέγοντας η ιστορία.. Λέω μήπως να αλλάζαμε τον τίτλο του thread σε ΦΑΓΩΜΑΡΑ.. και όχι Blue Dragon Συζητήσεις?? Μερικοί από εμας δεν ειμαστε με κανένα και έτσι βρισκόμαστε συχνά ανάμεσα σε διασταυρούμενα πυρά .. αν δε από κεκτημένη ταχύτητα ρίξουμε καμιά ντουφεκιά αμυνόμενοι βρισκόμαστε οφ τοπικ και μυρίζουμε τον ''ΚΟΥΒΑ''..Δεν κάνω ούτε τον ξύπνιο ούτε το σοφό αλλά νομίζω κατά την ταπεινή μου άποψη να περιοριστούμε απλά σε πληροφορίες για την κάρτα και να αφίσουμε την απόφαση στο κόσμο.. Μεγάλα "μωρά" είμαστε και οι μόνοι που ευθυνόμαστε για πράξεις και αποφάσεις μας...
    kai si dikio exeis opos ke polloi alloi
    ke fysika gia ton kouva eine ta perisotera sauto to thema
    tha perasi i siemens i hoover,i AEG se ligo ke tha ta riksi eki pou anikoun...ston kouva

Advertise Here

Similar Threads

  1. Καλάθι αχρήστων ~~~ Kouvas ~~~ 01
    By jeyb in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 3154
    Last Post: 03-05-2010, 15:47:02

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •