Θα βγάλει τα τελευταία ψηφία της ip διαφορετικά......αφού ο καθε υπολογιστής θα παίρνει άλλη ip από το ρούτερ
Μόνο απο το ίδιο pc είναι ακριβώς ίδιες οι ip
Και μόλις το ανέφερα αυτό ενω είχαν και οι δύο ίδια ip.....το τελευταίο τσαμπουκαλίστικο πόστ του @bravos είναι με άλλη ip......με διαφορά λεπτών
Πήγαν στο διπλανό internet cafe?
Καλησπέρα σ όλους.. μην βασίζεστε στις IP ...@ Doyros .. φιλικά και χαλαρά πάντα δεν είμαι πιο ξύπνιος αλλά πιο γέρος ....@ renaultgr ..και με χαμόγελο φίλε ίσως γλυτώσουμε την ψυχίατρο σου...
Είπαμε χαλαρά
Τέλος καλό....όλα καλά
>>> Στον ίδιο υπολογιστή κάθεσται? <<<<
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ : κάθεστε![]()