ναι μια χαρα τα λες ,το κανεις για να μην πεσουν θυματα απατης οι φιλοι μας εδω ,νομιζω ομως οτι ξεχνας τι γραφεις ,
εσυ δεν ησουν που κσεπανρεβες καρτες οριτζιναλ εναντι αμοιβης με πμ ?οι κακες γλωσες λενε οτι πουλας καρτουλες με πμ
εδω στο φορουμ δεν το συνεχιζω ειμε εκτος θεματος ,αλλα να τα λεμε ολα οπως εινε και οχι οπως θα θελαμε να εινε.
αλλαξε το κοκοκο κανετο ρομπεν των δρακων .καλο βραδυ σε ολους σας.
Na to pari to potami i na min to pari!!!!!!
Παιδιά καλησπέρα , επειδή δεν θέλω να κουράζω το φόρουμ με πράγματα που έχω ξαναπεί για την παρανομία της κάρτας , την αντιμετώπιση μου απέναντι στην nova και τους όρους που βάζει και πως αντέδρασα όταν μου είπαν να πάρω τον καινούριο δέκτη με νέους όρους , πράγμα το οποίο δεν δέχθηκα (οποίος θέλει να διαβάσει είναι στην σελίδα 52 post 358). Θέλω εδώ να ρωτήσω κάτι που νομίζω δεν έχει ερωτηθεί από κανέναν και ας μην είχα ποτέ gamma , tita και το νέο δρακουλίνι. Αυτοί που 5-6 μέρες νωρίτερα από την κυκλοφορία της κάρτας βγήκαν και έλεγαν την τάδε του μηνός θα βγει αρχείο (σαν να έλεγαν πάρτε παιδιά κάρτα , θα υπάρχει υποστήριξη) , τους ρώτησε κανένας που τα γνώριζαν και δεν γνώριζαν ότι αυτή η κάρτα δεν έχει μακρύ μέλλον. Μήπως , λέω μήπως, κάποιοι εδώ μέσα περνάνε αυτά που θέλουν για να οικονομήσουν τα λαμόγια που προωθούν όλες αυτές τις παράνομες κάρτες ?????????
Ας με συγχωρήσετε ακόμα μια φορά για την φλυαρία μου.
alo ta lamogia, allo ta eborakia, alo i serverades kai alo kai pio ksexoristo apo ola einai to xompi. osi kanoume xompi goustaroume ke petame xrimata telia kai pavla. pos 8a gine re adrefe o ka8enas exi xobi, alos psarevi alos kiniga, alos pezi xartia zaria. emeis omos pou kanoume to xobi kseroume to ti pezete.....
sou pe kanis na dosis 150........0,80 exei i karta, kai meta psaksimo kai kalo diavasma sto net kai erxete i evlogia.