kalos orises 8ia...ax aftes i 8ieskali diamoni se esena k se olo su to soi
ala me ena pc+router!!! 8a to liosete re pedia
![]()
kalos orises 8ia...ax aftes i 8ieskali diamoni se esena k se olo su to soi
ala me ena pc+router!!! 8a to liosete re pedia
![]()
καλωσόρισες θεία του gamata και ξαδέλφη του soupergamata , ο παππούς πότε θα έρθει ?. laufing.gif
πολυ στο χαβαλε το εχετε ριξει με τον τυπο. μπραβο παλικαρια μου.
Μαλλον δεν θα καταλαβες σωστα αυτο που εγραψα γιατι ούτε για "λαμογια μιλησα....ουτε για αρπαχτη....ουτε για χομπιστες....ουτε για παρε τη παιζει"
Το αν δεν συμφωνεις με αυτα που γραφω ειναι αλλο πραγμα......
Επισης "χορτασαμε".......ποιοι χορτασατε???
Kαι τις 53 να διαβασω δεν θα δω τιποτα γιατι δεν μιλαω καθολου για αυτα που λες.
Επισης αν και δεν τραβαω κανενα μεγαλο ζορι, το ποστ δεν ηταν για τον κουβα γιατι ηταν αποψη ενος ατομου πανω σε συγκεκριμενο θεμα!
Ακομη το θεμα λεει "συζητησεις" και σε ενα φορουμ συζηταμε γιατι οτι μας ενδιαφερει πανω στο θεμα αυτο......
Αλλιως να μας πειτε (μιας και το χορτασαμε δηλωνει πολλους) τι σας αρεσει να λεμε και τι να γραφουμε!!!!
wre ti diavazo shmera ....na po k ego kati sta parapano xerete k katalavate tora poioi to xosan sto keli 33 kapoioi pou edo mesa k se allo ekanan tous exipnous tora gia dite giati den emfanizonte dite pio palia poioi emfanizotan k oxi tora k 8a katalavete pioi htan .....
filika bab
Χρόνια πολλά σ όλους και καλό απόγευμα..Διαβάζω για κελλιά 33 , παρακολουθώ μια συνεχή φαγωμάρα μεταξύ μας , δύο ομάδες να πυροβολούν η μιά την άλλη , κάποιοι είναι με κάποιους Α κάποιοι είναι με κάποιους Β και πάει λέγοντας η ιστορία.. Λέω μήπως να αλλάζαμε τον τίτλο του thread σε ΦΑΓΩΜΑΡΑ.. και όχι Blue Dragon Συζητήσεις?? Μερικοί από εμας δεν ειμαστε με κανένα και έτσι βρισκόμαστε συχνά ανάμεσα σε διασταυρούμενα πυρά .. αν δε από κεκτημένη ταχύτητα ρίξουμε καμιά ντουφεκιά αμυνόμενοι βρισκόμαστε οφ τοπικ και μυρίζουμε τον ''ΚΟΥΒΑ''..Δεν κάνω ούτε τον ξύπνιο ούτε το σοφό αλλά νομίζω κατά την ταπεινή μου άποψη να περιοριστούμε απλά σε πληροφορίες για την κάρτα και να αφίσουμε την απόφαση στο κόσμο.. Μεγάλα "μωρά" είμαστε και οι μόνοι που ευθυνόμαστε για πράξεις και αποφάσεις μας...KAI MH ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!!!!!!!!!!!
okokokokokokokokoko