Egw lew na sovareftoume oloi mas giati ayta ta teleytaia post einai san ayto pou leme... to allo me to toto to ksereis...
an htan toso eykola na antigrapsoume arxeia apo gnisia karta h kyria tha to eixe kleisi to magazi...min trelatoume entelws..exei ypothi kai apo ton stathi kai apo polla paidia oti ta arxeia tou asvou einai apo arxeia tis gamma np arxeia..kai fysika kapoia mera den kserw pote.. tha teliosoun, me apotelesma skotadi pantotino..oso anafora ton asvo.
Sobara milao. Efosoun i avon ananeoni ths palies kartes pou egine prosfata se enan filoun mou ths 21.10.10 prin dio ebdomades. I karta einai 4 xronon.
o markadoros gia cd kanei???
Agapitai Xaniaras,
kai bebeos exo.
8a se to exigiso: Pao lipon to kalokairi stha ellada kai kano sindromi giati bare8ika me gamma ktlp. Perno lipon to HD receiver Peace 831 170€ kai to foul paketo ton 700€. Erxomai sthn germania to baso sthn kairea ths polikatikias pou exei Astra sto Diseq1, Hotbird sto 2 kai Touksat sto 3. Me to apotelesma na min doulebh. Diabasa kai epsaxa pantou os pou brika oti oute Diseq kani kai oute paisi ta germanika kanalia.
Na alaxo to Diseq sthn polikatikia me 64 Teilnehmer apokliete. Na ballo defteri kerea apagorebetai. Kai Tora??
Isos katalabenis tora ta proin post.
Filika
Εγώ λέω να ονομάσω το θέμα ''κουβάς'' να μη κουράζομαι να μεταφέρω κι όλας
Εσείς τι λέτε?