toylaxiston esy katalavenis...emena prosopika mou aresh h plaka
kai o xavales ..den exo pro8esh oute na prosvalo oute na me prosvaloun.
etsi kai allios eime kai se alla 5 forum idiou periexomenou ligotero
h perisotero sovaron apo oti afto..to sonaror edos<>.kai to kyrio
melima mou den einai pada to gati h to drembox h to tapsi..
ta exo lysei ta dorifoxakerika mou.na kanume kai ligo
xavale kamia plakitsa den eine kako h einai?
μα τι λες τωρα, ο χαβαλες ειναι ωραιο πραμα, μας βγαζει απο το αγχος της καθημερινοτητας. και εγω αυτου του επιπεδου ειμαι. αλλα που για χαβαλε εδω μεσα οταν οι σφαιρες και τα στυλετα σφυριζουν πανω απο το κεφαλη σου
ΥΓ:παντος εγραψες παλη σημερα με δυο ποστακια σου χαχαχαχα
οχι μου διεφυγε δωσε λινκ. και τελος και απο εμενα εδω
Χαιρετώ κι εγώ με τη σειρά μου με χαρά όλους.