Γνωρίζει κανείς εάν περνώντας new keys ανοίγει το digi tv?
Γνωρίζει κανείς εάν περνώντας new keys ανοίγει το digi tv?
Ανοικτό είναι.
exei apolyti sxesi...vale to 2.1.1
me to cccam2.0.11/oscam paizei kanonika ...des me to dcc i me kapoio allo ftp tool ta keys an einai ta swsta.