Δεν είμαι σίγουρος αλλά ίσως αυτό να κάνει:
13.0E, Lnb0, DiSEqC1.0, AA, Input1
9.0E, Lnb0, DiSEqC1.0, AA, Input1
Δεν είμαι σίγουρος αλλά ίσως αυτό να κάνει:
13.0E, Lnb0, DiSEqC1.0, AA, Input1
9.0E, Lnb0, DiSEqC1.0, AA, Input1
Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά!
Αντιμετωπίζω ένα σοβαρό πρόβλημα και θα ήθελα την βοήθεια σας.
Αγόρασα προχθές έναν κλώνο dm 500s που δε λέει να δουλέψει με εξωτερικό card reader!
Εξωτερικά μοιάζει με Dreambox 600. Μαύρο χρώμα (made in taiwan).
Αφού Φορτώσω το PLI image οπου περιέχει ενσωματωμένο cccam, βάζω το σωστό config στο var/etc/cccam.cfg και συνδέω το δέκτη με το smartmouse phoenix δε λέει να πάρει τα κλειδιά απο την κάρτα.. Δεν βλέπει καν τον programmer..!!
To ίδιο ακριβώς έχω κάνει σε 3 κλώνους (china, taiwan) και όλα ήταν ok!! δούλεψαν με τη μία!
Παρατηρησα όμως κάτι.. Αυτός ο μαύρος δέκτης έχει μόνο 3 pin απο το serial interface να καταλήγουν στην πλακέτα αντί 9 pin που είχαν οι παλιότεροι κλώνοι, και το μόνο που μπορώ να καταφέρω είναι μόνο τον προγραμματισμό του δέκτη!!
Υπάρχει άραγε τρόπος να δουλέψει;; έχει τύχει σε κάποιον άλλο κάτι παρόμοιο..;;![]()
Δυστυχώς φίλε μου πιστεύω δεν γίνετε τίποτα.
Αυτό συμβαίνει στην τελευταία παρτίδα που είρθε στην Ελλάδα από την Κίνα.
Όντος έχει διαφορετική serial port, κάνει κανονικά όλα τα update αλλά με reader έχει πρόβλημα. Η παρτίδα αυτή βγαίνει σε μαύρο χρώμα αλλά και όπως πριν.
Στο εξωτερικό κυκλοφορεί εδώ και καιρό.
Κατά διαστήματα μπορεί να σου παίξει (ανάλογα με τον συνδυασμό που συνδέεις: ρεύμα στον reader, κάρτα, serial cable) αλλά αν κάνεις restart τότε πάπαλα.
Μακάρι να βρεθεί μία λύση.
Καλημέρα και χρόνια πολλά!
Το ιδιο πρόβλημα έχω κι εγω με εναν σκουρόχρωμο κλώνο...
Το πρόβλημα το αντιμετωπίζω απλά βάζοντας-βγάζοντας την κάρτα
στο card reader 5-10 φορές μέχρι να αναβοσβήσει το λαμπάκι.
Στο τέλος πάντα την βλέπει... απλά θέλει λίγο υπομονή![]()
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Με το ίδιο σειριακό καλώδιο μου παίζουν άλλοι 3 κλώνοι κανονικά.
Πέρνω τηλ. στο μαγαζί και με κοροϊδεύουν,λένε πως δεν ξέρω να το κάνω, και πως άλλοι 2 πελάτες το κάνανε να δείχνει! (μούφες).
Επείσης πως ο τεχνικός τους ξέρει να το φτιάχνει κ όλο με πάει απο μέρα σε μέρα για να μου παραδώσει κ καλά έναν έτοιμο..!!
Λες και φταίει ο αγοραστής που δεν παίζει κάρτα irdeto ο συγκεκριμένος δέκτης!!
Δε βλέπω να πέρνω τα χρήματα μου πίσω ώστε να αγοράσω έναν σωστό κλώνο..
Άραγε ο 800αρης να κάνει τα ίδια κόλπα..;
Den nomizo na se symferei na pareis 800ari klono giati
i diafora timis einai mikri.
San symvouli:
Prin agorasete enan klono, pigainete stin selida tis Dream
kai typoste ta tehnika haraktiristika.
Sygkrinete ta me auta apo ton antistoiho klono!
Enas filos ithele oposdipote ton 8000 alla itan akrivos kai gia na ton pareis
perimenes 2-3 mines. Paraggeile apo Hong-Kong enan 8000 klono
300-400 Euro ftinotero.
Autos omos ehei poly mikroteri mnimi, me analoges synepeies
Gnisio 8000 -> 128 MB Flash - 256 MB RAM
Klonos -> 64 MB Flash - 128 MB RAM
akoma vlastimaei...
Τα ίδια μου έλεγαν και μένα εκεί που τον αγόρασα.
Οτι είναι δοκιμασμένος και οτι βλέπει μια χαρά τον card reader.
Μην αγοράσεις τίποτα ακόμη επειδή αρχές του νέου έτους θα υπάρχει διαθέσιμος ο DM500HD.
Νομίζω οτι θα αξίζει τα χρήματα του!
στις ρυθμισεις για προχωρημενους πρεπει να ειναι τικαρισμενο το don't open serial port.δες το και θα δουλεψει ο reader...εκτος και αν βαζεις την καρτα αναποδα η δεν εχεις το σωστο cccam.cfg