Γεια σε ολους και χρονια πολλα.Εχω εναν dm 800 κλωνο και αντιμετωπιζω προβλημα σχετικα με τα hd καναλια.Εχω 2 lnb με κεντρο astra και διπλα hotbird .Εχω πολυ καλο σημα και ποιοτητα σηματος και απο τους 2 αλλα στα hd καναλια δεν παμε καλα.Πιανει μονο καναλια hd που ειναι σε DVB
MPEG-4 και δεν πιανει αυτα που ειναι σε DVB-S2 - 8PSK.Εχω δοκιμασει χειροκινητο συντονισμο και πολλες αλλες ρυθμισεις αλλα δεν καταφερα τιποτα.Ξερει κατι καποιος η μηπως φταιει το image που ειναι αυτο που φορουσε απο την μαμα του;Ευχαριστω εκ των προτερων.














