Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 126 of 191 FirstFirst ... 2676101116121124125126127128131136151176 ... LastLast
Results 1,251 to 1,260 of 1906

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #1251
    Senior Member
    Join Date
    08-03-2009
    Posts
    532
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by panoszax View Post
    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλα τα παιδιά.
    Έχω έναν Dreambox 500s και μια γάτα συνδεδεμένη σε εξωτερικό reader Phoenix&smartMouse.
    Eνώ παίζει την κάρτα δεν ανοίγουν όλα τα κανάλια , όπως novacinema1-novasports1-mega-antena-star-alter-alfa-disneyXD.
    Επίσης στο εσωτερικό reader έχω μιά aljazeera viacces όπου επίσης παίζουν μόνο τα +9 & +10.Έχω το Gemini 4.6 με cccam 2.0.11.
    Μπορεί να μου εξηγήσει κανείς τι συμβαίνει?
    Kai mia alli pithanotita einai na exeis katevasmena cw gia nova.. giati gi auta ta kanalia exoun kukloforisei cw...
    Kane ena delete oti exeis sto /var/keys kai sto /var/scce kai kane ena reset to cccam

  2. Advertise Here
  3. #1252
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Γεια χαρα παιδια και καλη χρονια! Μια ερωτηση θελω να κανω, εχω ενα dreambox 800hd και προσπαθω να το συνδεσω απο dvi σε hdmi και να εχει ηχο. Δεν παιζει γιατι βεβαια η θυρα dvi δεν μεταφερει ηχο! Μπορει καποιος να μου πει τι καλωδιο χρειαζομαι για τον ηχο και που το συνδεω? Καλα δεν συζητω την μαλ... του dreambox να λεγεται HD και να μην εχει εξοδο HDMI, απορω τοσο δυσκολο ηταν να βαλουν μια τετοια εξοδο ωστε να γλυτωναμε εξτρα χρηματα και εξτρα καλωδια?

  4. #1253
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by eandas View Post
    Γεια χαρα παιδια και καλη χρονια! Μια ερωτηση θελω να κανω, εχω ενα dreambox 800hd και προσπαθω να το συνδεσω απο dvi σε hdmi και να εχει ηχο. Δεν παιζει γιατι βεβαια η θυρα dvi δεν μεταφερει ηχο! Μπορει καποιος να μου πει τι καλωδιο χρειαζομαι για τον ηχο και που το συνδεω? Καλα δεν συζητω την μαλ... του dreambox να λεγεται HD και να μην εχει εξοδο HDMI, απορω τοσο δυσκολο ηταν να βαλουν μια τετοια εξοδο ωστε να γλυτωναμε εξτρα χρηματα και εξτρα καλωδια?
    Για να έχεις ψηφιακό ήχο θα χρειαστείς ενα καλώδιο οπτικής ίνας και θα το συνδέσεις από το δέκτη στη τηλεώραση(S/PDIF for digital bit stream out (optical)

  5. #1254
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Cool Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by eandas View Post
    Γεια χαρα παιδια και καλη χρονια! Μια ερωτηση θελω να κανω, εχω ενα dreambox 800hd και προσπαθω να το συνδεσω απο dvi σε hdmi και να εχει ηχο. Δεν παιζει γιατι βεβαια η θυρα dvi δεν μεταφερει ηχο! Μπορει καποιος να μου πει τι καλωδιο χρειαζομαι για τον ηχο και που το συνδεω? Καλα δεν συζητω την μαλ... του dreambox να λεγεται hd και να μην εχει εξοδο hdmi, απορω τοσο δυσκολο ηταν να βαλουν μια τετοια εξοδο ωστε να γλυτωναμε εξτρα χρηματα και εξτρα καλωδια?
    Φιλε μου καπου εχεις λαθος οταν λες οτι στην περιπτωση του 800 οταν τον συνδεεις μεσω της εξοδου dvi δεν εχεις ηχο.
    Εχεις 100% ηχο με το καλωδιο που ερχεται μαζι με τον δεκτη , καθως και οποιοδηποτε καλης ποιοτητας ομοιο καλωδιο αγορασεις σε περιπτωση που το χασεις η δεν το ειχες ποτε.
    Γιαυτο τον λογο (χωρις παραξηγηση δεν σου κανω παρατηρηση,απλα προσπαθω να σε βοηθησω να βρεις λυση στο προβλημα σου ) πριν χαρακτηρισεις τον δεκτη μ@@@@@@ δες λιγο τις ρυθμισεις σου και τις συνδεσεις σου.Σου μιλαω εκ πειρας μιας και ειμαι κατοχος ολων των δεκτων που φαινονται στην υπογραφη μου ,ασε που εχω σεταρει και γω δεν ξερω ποσους σε φιλους.
    Ελπιζω να σε βοηθησα με αυτα που σου γραφω και για οτιδηποτε αλλο και εγω και ολοι εδω ειμαστε να σε βοηθησουμε να λυσεις το προβλημα σου.Αλλωστε αυτο ειναι και ενας απο τους σκοπους του φορουμ γενικα και της Ελληνικης παρεας πιο συγκεκριμενα.

    Φιλικα Τζιμακος

  6. #1255
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Φιλε μου τζιμακο οσον αφορα τις εξοδους του dreambox το θεωρω μεγαλη βλακεια που δεν εχει εξοδο HDMI γιατι δεν καταλαβανω την χρησιμοτητα του DVI. Ενα ακομα που θελω να σου πω και να σε ρωτησω ταυτοχρονα ειναι: η τηλεοραση πρεπει να εχει ειδικη θυρα DVI HDMI, γιατι η δικη μου τηλεοραση εχει εξοδο HDMI και δεν παιζει ουτε με ηχο, ουτε χωρις ηχο. Πες μου τι μπορω να κανω, αν μπορω βεβαια να κανω κατι

  7. #1256
    Senior Member
    Join Date
    25-11-2009
    Posts
    169
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    se mena paizei kanonikotata me iho kai ta panta sindeontas to kanonika to DVI sto HDMI
    aplos dilosa DVI stis ri8misis tis ikonas ston 800ari

  8. #1257
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by sakisvol View Post
    se mena paizei kanonikotata me iho kai ta panta sindeontas to kanonika to DVI sto HDMI
    aplos dilosa DVI stis ri8misis tis ikonas ston 800ari
    εμενα δεν παιζει ουτε καν εικονα αν συνδεσω το DVI στο HDMI, μονο μεσω SCART βρεπω φως. Μηπως φταιει η TV μου, γιατι ειδα σε ενα φιλο μου που εχει πιο καινουργια οτι εκτος απο τις standard HDMI ειχε και μια που εγραφε DVI HDMI εισοδο. Μηπως τα εχω κανει σκα... ολα?

  9. #1258
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by sakisvol View Post
    se mena paizei kanonikotata me iho kai ta panta sindeontas to kanonika to DVI sto HDMI
    aplos dilosa DVI stis ri8misis tis ikonas ston 800ari
    εμενα δεν παιζει ουτε καν εικονα αν συνδεσω το DVI στο HDMI, μονο μεσω SCART βρεπω φως. Μηπως φταιει η TV μου, γιατι ειδα σε ενα φιλο μου που εχει πιο καινουργια οτι εκτος απο τις standard HDMI ειχε και μια που εγραφε DVI HDMI εισοδο. Μηπως τα εχω κανει σκα... ολα?

  10. #1259
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Συγνωμη παιδια, απο λαθος εγινε! Παρακαλω οι mod να σβησουν το ενα post. Ευχαριστω

  11. #1260
    Senior Member
    Join Date
    25-11-2009
    Posts
    169
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    ohi emena einai sketo HDMI kai otan dilosis DVI kaninika den prepei na paizei me to SCART kati la8os eheis

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •