ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ !!!!!!!!!!!! (το γραφω με κεφαλαια γιατι φωναζωωωωωωωωωωωω)
με το dreambox edit θα περασεις τα νεα settings που θελεις και απλα θα σβηστουν τα παλαιοτερα ( με τσεκαρισμενη την επιλογη remove unused bouquets from dreambox )
ΕΛΕΟΣ , τι εργοστασιακες ρυθμισεις και ιστοριες λετε ρε παιδια ?????










