Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 137 of 191 FirstFirst ... 3787112127132135136137138139142147162187 ... LastLast
Results 1,361 to 1,370 of 1906

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #1361
    New Member
    Join Date
    06-05-2009
    Posts
    6
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: cccam kai gamma

    στο μπλε πανελ δεν μου βγαζει τιποτα εχει ενιγμα 2 και η γλωσσα ειναι στα ελληνικα

  2. Advertise Here
  3. #1362
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: cccam kai gamma

    σε gemini. μπλε---> settings--->addons---> ok και εισαι στο download

  4. #1363
    Member
    Join Date
    09-01-2010
    Posts
    44
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: cccam kai gamma

    pion mou protinete re pedia 500ari i 800ari se drem?

  5. #1364
    Member
    Join Date
    24-03-2009
    Location
    Salonika
    Posts
    35
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: cccam kai gamma

    na rotiso kai ego kati re paidia ... o dreambox 500s diavazei tin tita apo to esoteriko hardware? i mono me to card reader opos i gamma?i den tin diavazei katholou? mia pou vriskomai kai se metabatiki periodo

  6. #1365
    Senior Member dimitris1977's Avatar
    Join Date
    03-12-2009
    Location
    SE NISI
    Posts
    174
    Uploads
    3
    Likes
    2

    Re: cccam kai gamma

    Quote Originally Posted by brangalias View Post
    na rotiso kai ego kati re paidia ... o dreambox 500s diavazei tin tita apo to esoteriko hardware? i mono me to card reader opos i gamma?i den tin diavazei katholou? mia pou vriskomai kai se metabatiki periodo
    den tin diavazei tin titanium.9a xriasteis eksoteriko reader

  7. #1366
    New Member
    Join Date
    04-01-2009
    Posts
    4
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: cccam kai gamma

    Καλησπερα σας!
    Γνωριζει καποιος αν γινετε να με 2 dreambox 500s να μοιραστει καρτα νοβα μεσω ασυρματου δικτυου?
    Ποιο συγκεκριμενα μεσω 2 acces pont καλωδιο στους drembox?
    Αν ναι ποιες γραμες χρειαζετε στο cccam.cfg για τον καθενα?
    Ευχαριστω εκ τον προτερων!

  8. #1367
    Member
    Join Date
    05-09-2009
    Posts
    52
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: cccam kai gamma

    Geia se olous bori kapios na me boithisei i na mou dixei to link gia to pws kano LOG files apo ton provider .... se db500s ?

    euxaristw ...

  9. #1368
    VIP Member dyndns's Avatar
    Join Date
    17-05-2009
    Location
    παραθαλάσσια
    Posts
    1,575
    Uploads
    7
    Likes
    0

    Re: cccam kai gamma

    Quote Originally Posted by bagelis1981 View Post
    Καλησπερα σας!
    Γνωριζει καποιος αν γινετε να με 2 dreambox 500s να μοιραστει καρτα νοβα μεσω ασυρματου δικτυου?
    Ποιο συγκεκριμενα μεσω 2 acces pont καλωδιο στους drembox?
    Αν ναι ποιες γραμες χρειαζετε στο cccam.cfg για τον καθενα?
    Ευχαριστω εκ τον προτερων!
    Ginetai!
    Diavase prota sto 10._ ΟΔΗΓΟΙ - ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ! ti egrapse o douros
    kai an eheis apories, rotise

  10. #1369
    New Member
    Join Date
    04-01-2009
    Posts
    4
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλημερα σε ολους!
    Δοκιμασα οτι βρηκα σε διαφορους οδηγος για το αρχειο cccam.cfg για dreambox 500s με gemini 4.20 και cccam 2.1.3 'η cccam 2.0.11 να διαβασει gamma με εξωτερικο reader τυπου smartmouse
    (http://www.osepie.onicom.sk/phoenix/...se_sathack.jpg)
    Χρειασετε κατι αλλο εκτος απο το gemini και το cccam για να δουλεψει?
    Η καρτα δουλευει δοκιμασμενη σε αλλο δεκτη!
    Μηπως στο cccam.cfg χρειαζετε και γραμη c 'η F για να δουλεψει!
    Δεν μοιραζετε η καρτα.
    Ευχαριστω εκ των προτερων!

  11. #1370
    New Member
    Join Date
    25-10-2009
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    για σε όλους έχω ένα dm 600 το όπιο ιτανε συνδεδεμένο με server και Επερνέ τα κλειδιά όταν ελικσε οι συνδρομή μου μου το κλισανε τι σύνδεσα με τον υπολογιστή μου και προσπάθησα να περάσω κλειδιά μέσα μέσο ftp αποτέλεσμα έχει κλιδοσι τώρα και δεν κάνει τίποτα αναπσανε οι κόκκινη και οι πράσινη λάμπα τι μπορώ να κανό να διορθωθεί και με πιο τρόπο να μπορέσω να κσαναδο σας ευχάριστο πολύ

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •