στο μπλε πανελ δεν μου βγαζει τιποτα εχει ενιγμα 2 και η γλωσσα ειναι στα ελληνικα
στο μπλε πανελ δεν μου βγαζει τιποτα εχει ενιγμα 2 και η γλωσσα ειναι στα ελληνικα
σε gemini. μπλε---> settings--->addons---> ok και εισαι στο download
pion mou protinete re pedia 500ari i 800ari se drem?
na rotiso kai ego kati re paidia ... o dreambox 500s diavazei tin tita apo to esoteriko hardware? i mono me to card reader opos i gamma?i den tin diavazei katholou? mia pou vriskomai kai se metabatiki periodo![]()
Καλησπερα σας!
Γνωριζει καποιος αν γινετε να με 2 dreambox 500s να μοιραστει καρτα νοβα μεσω ασυρματου δικτυου?
Ποιο συγκεκριμενα μεσω 2 acces pont καλωδιο στους drembox?
Αν ναι ποιες γραμες χρειαζετε στο cccam.cfg για τον καθενα?
Ευχαριστω εκ τον προτερων!
Geia se olous bori kapios na me boithisei i na mou dixei to link gia to pws kano LOG files apo ton provider .... se db500s ?
euxaristw ...
Καλημερα σε ολους!
Δοκιμασα οτι βρηκα σε διαφορους οδηγος για το αρχειο cccam.cfg για dreambox 500s με gemini 4.20 και cccam 2.1.3 'η cccam 2.0.11 να διαβασει gamma με εξωτερικο reader τυπου smartmouse
(http://www.osepie.onicom.sk/phoenix/...se_sathack.jpg)
Χρειασετε κατι αλλο εκτος απο το gemini και το cccam για να δουλεψει?
Η καρτα δουλευει δοκιμασμενη σε αλλο δεκτη!
Μηπως στο cccam.cfg χρειαζετε και γραμη c 'η F για να δουλεψει!
Δεν μοιραζετε η καρτα.
Ευχαριστω εκ των προτερων!
για σε όλους έχω ένα dm 600 το όπιο ιτανε συνδεδεμένο με server και Επερνέ τα κλειδιά όταν ελικσε οι συνδρομή μου μου το κλισανε τι σύνδεσα με τον υπολογιστή μου και προσπάθησα να περάσω κλειδιά μέσα μέσο ftp αποτέλεσμα έχει κλιδοσι τώρα και δεν κάνει τίποτα αναπσανε οι κόκκινη και οι πράσινη λάμπα τι μπορώ να κανό να διορθωθεί και με πιο τρόπο να μπορέσω να κσαναδο σας ευχάριστο πολύ