Παιδιά καλημέρα.
Έχω μια ερώτηση ,έχω έναν Dreambox 500 με gemini 4.6 και cccam 2.0.11 με τις ανάλογες ρυθμίσεις στο cccam.cfg για την γάτα σε εξωτερικό reader, αν βάλω το cccam 2.1.4 θα χρειαστεί να αλλάξω κάτι στο cccam.cfg η οι ρυθμίσεις θα παραμείνουν ως έχουν?












