xexsa h karta einai zeta pio apola na balo
to 2.1.2 emena se 800 me gata epeze kala meta apo merika restart
kalispera stin parea
kati trelo opoios mporei apanta
ston 800 me oles tis grames me cccam 2.1.1 ,2.1.2 ,2.1.3 ,2.1.4 sto slot den vlepei gata 1,6 sto smargo tin vlepei kanonika ecms 457 (457) Ecm time0.135 eikona tipota
akoyo gnomes
tipota tis exo kanei pano apo deka restart me 2.1.2 alla den leei na pexei
giati grafei providers 0
Available shares: 1
+----------------------+--------+----+-------+----------+-------+-------+
| Host | Type |Caid| System| Providers|Uphops | Nodes |
| | | | | |Maxdown| |
+----------------------+--------+----+-------+----------+-------+-------+
|/dev/sci1 |sci | 604|irdeto |0 |0 11 | |
+----------------------+--------+----+-------+----------+-------+-------+
mipos theli na balv kamia grammi sto cccam.
Φιλε παρε dreambox αφοβα. Οι δυνατοτητες τους ειναι απεριοριστες και αν εχεις λιγο χρονο και ορεξη να ασχοληθεις θα παθεις πλακα. Εγω ξεκινησα με ενα 500ρακι και πηρα μετά ένα κλώνο 800 και ειμαι υπερευχαριστημενος. Υπαρχουν τοσα πολλα tutorial που και τελειως ασχετος να εισαι απο υπολογιστες θα καταφερεις τα παντα. Γνωμη μου ειναι οτι μετα απο dreambox δε γυρνας σε αλλο δεκτη.
Ξαναπές το αδελφέ... είχα ένα 500αράκι και τάσκασα για ενα AzBox Premium Plus με 2 tuner... δεν λεω ρε παιδί μου.. θεός ο δέκτης... και media player που ούτε ο DM8000 τον φτάνει σε mkv κλπ.. αλλά μου λείπει τρελά η ταχύτητα του DM... αφού πάω στον πατέρα μου ποια που του τον έχω δώσει και στεναχωριέμαι που τον βλέπω