Kalispera stin parea, na sas kano mia erotisi. Me pio programma kanete log me to dreambox kai pou tha to bro?
Kalispera stin parea, na sas kano mia erotisi. Me pio programma kanete log me to dreambox kai pou tha to bro?
καλησπερα σε ολους
εχω ενα προβλημα με τον dreambox 500s.τον αγορασα πριν μερικες μερες και αποφασισα να τον φλασαρω με το gemini 4.60 no bomb.
αρχικα ανοιγω το dreamup αναγνωριζει κανονικα το μηχανημα.μετα κανω erase και προχοραω για το flash.μετα απο λιγο ομως μου βγαζει error aborted by user..το εχω δοκιμασει πολλες φορες και με διαφορετικα images αλλα μ βγαζει σθνεχως το ιδιο..
ξερει κανεις τι μπορω να κανω?
το dreambox ειναι συνδεδεμενο σε usb to serial με null modem cable.
Να ρωτίσω κατι και εγω, Θέλω να δικτυώσω 2 Dreambox στο ίδιο σπιτι ασύρματα (DM800) για να μοιράζοντα την ίδια καρτα. Εχω βάλει σε καθε dream απο ενα stickακι wireless και δουλεύει οκ και φυσικα τις κατάλληλες γραμμές στο Ccam. Πρέπει να το κανω μέσω του router βάζωντας σε καθε dream μια ΙΡ που θα την παίρνουν απο το router (πχ. 192.168.2.xx) ή μπορουν να δικτυωθούν κατ' ευθείαν μεταξύ τους χωρίς την παρέμβαση του router? Ευχαριστώ
Mporei kapoios na mou pei ti grammes bazoume sto cccam gia na paiksei h ananeomenh original karta ths avon se dream500 me eksoteriko phoenix reader? :-s
euxaristw prokatabolika gia tis apanthseis![]()
Αρχεία που χρειάζονται για log DREAM 7000 Ευχαριστώ
perna prota mia volta apo do!!!
http://www.satsupreme.com/showthread...97%CE%9A%CE%91!