o dm500 klonos doyleyei kala san gnisios i yparxoyn plovlimata
episis xerei kaneis pote tha bgei stin agora o dm500 hd
Palikaria voithiste me giati tha skasw... Exw ton 7020... Pira to phoenix to eksoteriko reader... Pira tin tita... Pos sto kalo douleuei me cccam? dokimasa oti exete grapsei edw alla tzifos... Kammia idea? Thanks...
To idio kai ego tita kai 7020+reader ti pepei na kano gia na min kano kamia vlakeia
filika
manolis
ισως δεν κοιταξες στο καταλληλο θεμα. εδω θα βρεις την λυση σου http://www.satsupreme.com/showthread...9%CE%91!%C2%BB
ρειξε και εσυ εδω ενα διαβασμα http://www.satsupreme.com/showthread...9%CE%91!%C2%BB
thanks gia thn grigori apantisi kai pio fileto tha taiso thn tita kai me pio loader?
filika
manolis
για λοαντερ θα τον βρεις εδω http://www.satsupreme.com/showthread...9%CE%91!%C2%BB
γεια αρχειο δεν γνωρηζω
loipon dokimasa kai ta 2 alla pali fos den vlepw... enw fainete pos sindeete kai anagnorizei tin karta den vlepw eikona... antithetos de i karta douleuei apsoga me tin modula... tha skasw...