bre pedia as mou pei kapoios ti einai to dreamboxedit pou to briskw?
bre pedia as mou pei kapoios ti einai to dreamboxedit pou to briskw?
Το δικό του, ναι λειτουργεί κανονικά. Κλειδώνεις τα κανάλια που θέλεις και τελειώσε.
Το parental control που με ενδιαφέρει, είναι αυτό που κλειδώνει αυτόματα ένα ανοικτό κανάλι, όταν βάζει τσόντες.
Ναι αυτό δοκίμασα αλλά μου βγάζει μόνο το: "box type: DM500" ,και απο κει κε πέρα τίποτα, πιο παλιά την είχα πατήσει πάνω σε restore απο telnet και το είχα επαναφέρει με dreamup,τώρα κολλάει εκεί που σου λέωOriginally Posted by doulapa
καλημέρα σας.
Πως μπορούμε να δούμε teletext στα κανάλια που υποστηρίζουν? Έχω εναν 500αρι και όταν πατάω το πλήκτρο του Teletext βλέπω μονο κάτι αριθμούς κάτω στην οθόνη.
Ευχαριστώ
re mages bghke ena dreambox mikro poy pernei tsipaki kai aytos poy to poylaei leei oti kathe xrono tha kano alagei sto tsip kai tha ananeonetai allo ena xrono.xerei kaneis tipota gia ayta????????????
y.g. timi gyro sta 150 eyro
xerei kaneis tipota giayto?