Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 171 of 191 FirstFirst ... 71121146161166169170171172173176181 ... LastLast
Results 1,701 to 1,710 of 1906

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #1701
    Member
    Join Date
    01-07-2008
    Posts
    28
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by douros View Post
    Στο Cccam.cfg δε χρειάζεται τίποτα
    Στο φάκελο var/keys βάζεις μόνο το Autoroll.key.......constant.cw.......Sof tcam.key
    ean theli na wlepi avon ine omos kalitera na min exi klidia mesa dioti afta kanoune arketes fores prowlimata

  2. Advertise Here
  3. #1702
    Senior Member
    Join Date
    07-03-2009
    Posts
    118
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by meraklis View Post
    ean theli na wlepi avon ine omos kalitera na min exi klidia mesa dioti afta kanoune arketes fores prowlimata
    gi auto to rotisa.. paliotera pou to eixa dokimasei eixa ontos provlima.. elega mipos mou xefeugei kati..

  4. #1703
    Senior Member Valanths's Avatar
    Join Date
    22-03-2010
    Posts
    218
    Uploads
    0
    Likes
    0
    Quote Originally Posted by valanths View Post
    ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις.. το dm είναι original και όχι κλώνος οπότε δεν φοβάμαι για timebomb κλπ και μέσα από ότι μου είπαν θα έχει gemini αύριο θα το έχω στα χέρια μου να το ψαχουλέψω σίγουρα :p

    ** έχει ssh connection ή μέσω telnet? και τι δυνατότητες μου δίνει μέσω αυτού?
    ** Μπορώ να αλλάξω κανάλια από το pc?

    Ωστόσο κάτι που δεν κατάλαβα το jtag που χρησιμοποιείται..

    Φίλε Μπάχαλο για κάρτες θα ασχοληθώ αν βρεθεί λύσιμο με τις παντρεμένες γιατί να πληρώνω μόνος συνδρομή δύσκολο.. προτιμώ με ένα φιλαράκι να δίνω τα μισά και τότε θα ασχοληθώ.. για την ώρα ας είμαι και εγώ client :p
    ξέρει κάποιος? :d

    κάπου είδα για remote managment στον DM600 , ξέρει κάποιος που βάζω το port για να το κάνω και forward να έχω διαχείριση μέσω web? κάτι ακόμα τις αλλαγές στο CCcam.conf σίγουρα τις διαβάζει όταν εσύ κάνεις save το αρχείο? ή πρέπει να έχουμε ενεργοποιημένο κάτι πρώτα για να το διαβάζει σε κάθε αλλαγή μας?

    Ευχαριστώ.

  5. #1704
    Senior Member
    Join Date
    07-03-2009
    Posts
    118
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Valanths View Post
    κάπου είδα για remote managment στον DM600 , ξέρει κάποιος που βάζω το port για να το κάνω και forward να έχω διαχείριση μέσω web? κάτι ακόμα τις αλλαγές στο CCcam.conf σίγουρα τις διαβάζει όταν εσύ κάνεις save το αρχείο? ή πρέπει να έχουμε ενεργοποιημένο κάτι πρώτα για να το διαβάζει σε κάθε αλλαγή μας?

    Ευχαριστώ.
    Μενου - εγκατασταση - ρυθμισεις συστηματος - ρυθμισεις WEB (αυτα αν εχεις Pli). καπου αναλογα ειναι και στα αλλα..
    καλο ειναι να βαλεις static ip στον DM600 και να ορισεις μια πορτα πχ 8080 (default ειναι η 80).
    πας στο router σου μετα και κανεις forward την πορτα αυτη στην ip του DM600.
    αν δεν ειχεις static ip στο internet, ανοιξε εναν λ.σμο στο dyndns και βαλτο στο router σου για να μπορεις απομακρυσμενα να μπαινεις.

    οταν κανεις αλλαγη στο cccam καλο ειναι να κανεις επανεκινηση το cam. ή καλυτερα κανε επανεκινηση ολο τον DM600 γιατι ειναι και μυστηριος λιγο..

    δοκιμασε και αυτο.. θα σε βολεψει. http://www.mediafire.com/?mgmzyltd5jm

  6. #1705
    Senior Member Valanths's Avatar
    Join Date
    22-03-2010
    Posts
    218
    Uploads
    0
    Likes
    0
    ναι gg όλα τα άλλα thnx για το port change απλά ήθελα μέσω ftp να το κάνω γιατί είμαι away from home από το τηλεκοντρόλ εντάξει.. thnks !! :D

    ξέρει κανείς που κάνω edit την Priority και Ignore list?

  7. #1706
    Member
    Join Date
    03-02-2010
    Posts
    43
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλησπέρα σε όλη την κοινότητα.

    Προειδοποίηση για gemini 4.60 image που αναφέρετε σε ελληνικ forum για χρήση σε dreambox 500s.Το χρησιμοποίησα και δυστυχώς το μηχάνημα πάγωσε.Κάθε προσπάθεια που έκανα να συνδέθω μέσω RS 232 στο DREAMUP απέτυχε.Το μηχανάκι μάλλον θα το χρησιμοποιήσω σαν στόχο στην επόμενη βολή του τάγματος εθνοφυλακής για να δω αν είναι αλεξίσφαιρο.

  8. #1707
    Senior Member Valanths's Avatar
    Join Date
    22-03-2010
    Posts
    218
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    στον Server του Gemini δεν υπάρχει το newcamd525 emu?

  9. #1708
    Member eftihis's Avatar
    Join Date
    22-02-2009
    Posts
    97
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    an exeis to cas3 ftiaxnei.an oxi mporeis na to pas se katasthma pou asxoleitai kai me ~50euro sto ftiaxnoun aytoi
    akoma pezei to timebomb??ayto htan perysi

  10. #1709
    VIP Member Roulitsas's Avatar
    Join Date
    04-01-2006
    Posts
    533
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by wz1 View Post
    Καλησπέρα σε όλη την κοινότητα.

    Προειδοποίηση για gemini 4.60 image που αναφέρετε σε ελληνικ forum για χρήση σε dreambox 500s.Το χρησιμοποίησα και δυστυχώς το μηχάνημα πάγωσε.Κάθε προσπάθεια που έκανα να συνδέθω μέσω RS 232 στο DREAMUP απέτυχε.Το μηχανάκι μάλλον θα το χρησιμοποιήσω σαν στόχο στην επόμενη βολή του τάγματος εθνοφυλακής για να δω αν είναι αλεξίσφαιρο.
    Quote Originally Posted by eftihis View Post
    an exeis to cas3 ftiaxnei.an oxi mporeis na to pas se katasthma pou asxoleitai kai me ~50euro sto ftiaxnoun aytoi
    akoma pezei to timebomb??ayto htan perysi
    Το Gemini καθώς επίσης και άλλα images (όχι όλα) εχουν ενεργοποιημένο μέσα τo Timebomb. Το Gemini συγκεκριμένα αν θυμάμαι καλά είναι από το 4.30 και μετά. @wz1 Το μηχανάκι σου είναι 1ον κλώνος (οπότε αν στο πούλησαν για κανονικό, πας και το αλλάζεις και 2ον έχει γίνει bricked.

    Η λύση είναι JTAG και τα κατάλληλα προγραμματάκια που επιτρέπουν να περάστει ο boot loader και πάλι στο 500αράκι. Απαιτείται η χρήση καλωδίου είτε ιδιο-κατασκευή, είτε έτοιμο (σπάνια μεν αλλά υπάρχουν στο εμπόριο). Δεν είμαι σίγουρος για το CAS3 καθώς νομίζω οτι το JTAG που έχει είναι για 70ΧΧ σειρά και για 56ΧΧ και όχι για 5ΧΧ (νομίζω!!!). Απο εκεί και έπειτα, πρέπει να λύσεις τελείως το μηχανάκι καθώς το ιδιοκατασκευή καλώδιο δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 15cm για να λειτουργήσει μιας και είναι παθητικό καλώδιο (χωρίς δικό του ρεύμα) από την παράλληλη πόρτα του PC.

    Εδώ είναι κάποιες εικόνες από δική μου κατασκευή... Πρόσεξε στις φωτογραφίες τις κολλήσεις ΕΠΑΝΩ στην πλακέτα... Αν δεν το έχεις...καλύτερα να το δώσεις αλλού να στο κάνουν...









    Καλή επιτυχία...

  11. #1710
    Member eftihis's Avatar
    Join Date
    22-02-2009
    Posts
    97
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Roulitsas exeis dikio,eida to manual tou cas kai anaferei mono ta montela pou les.opote paei gia jtag.dyskola ta pragmata,8elei ypomonh akribeia kai sta8ero xeri.
    phga na kanw kati antistoixo se ena mobo asus gia epanengrafh bios kai to katestrepsa entelws.otan htan arga hdh eida oti exa balei se la8os pin 1 apo ta kalwdia pou phgenan sthn paralhlh..
    oso gia katasthmata enas gnwstos plhrwse 50e(tote ta dinane 120 kenouria) na tou to flasharoune perysi pou egine to mpam kai xalasane ola to dm 500 monkey.meta tou balame ena gemini nobomb h kapws etsi kai akoma pezei mia xara

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •