Εχεις δοκιμασει με διαφορετικο καλωδιο; Επισης τσεκαρε αν εχει κουμπωσει σωστα
Εχεις δοκιμασει με διαφορετικο καλωδιο; Επισης τσεκαρε αν εχει κουμπωσει σωστα
το καλώδιο σίγοθρα δεν έχει πρόβλημα.να τονίσω ότι απο το scart δεν βγάζει ούτε εικόνα, χάλασε ? Σ
το περίεργο είναι ότι μέσο vlc παίζει ο ήχος...
καμιά ιδέα?
Υπαρχει κατι αντοιστοιχο του CCcam panel για newcs ?Το θελω για 7020 με Gemini image.
πως βλέπω τι έκδοση image έχω ακριβώς ? gemini , enigma κλπ..
thnx γράφει
Έκδοση λογισμικού: 4.0.0 28/08/2007 ποια version είναι αυτήν? ήθελα να δω version από gemini και enigma
τότε που κατάλαβες ότι έχω το enigma? μήπως η έκδοση 4 του gemini κάνει μόνο σε enigma 1.0 ?
thnx Και sorry αλλά είμαι νέος χρήστης του DM.. αν και γενικά έψαξα και έχω βρει τα πάντα δεν έλυσα αυτήν την απλή ερώτηση μου.