ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ dyndns ΗΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ ΔΟΥΛΕΨΕ ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ
ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ .
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΙΙΙΙ
ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ dyndns ΗΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ ΔΟΥΛΕΨΕ ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ
ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ .
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΙΙΙΙ
cccam.cfg
dm500 cas3 card reader studio cas3 . cas3 o dm500.
- cccam.cfg cas3 phoenix card?
....
Mia erotisi pedia mia ke to athlima me ta dream den to gnorizo poli kala
to dream pezi tin gata me eksoteriko reader ,auto to ksero?
alla tin pezi ke sta 6 ke sta 3,5 mhz ?i mono se ena apo auta?
Se emena doyleuei se DM500 me
gemini 4.60
cccam 2.0.11
me phone reader 6Mhz
kai se DM 7000
Nabilo Darksrtr II
cccam 2.0.11
phone reader 6Mhz
kalhmera , yparxei diafora anamesa se dm500s kinezo kai taiwano ?? (ektos apo tin timh), poion tha protimousate gia agora (server-client)??
Sorry an einai vlakia i erwthsh apla vriskomai se diadikasia stisimatos kai na min ginei kamia la8os agora .
Euxaristw