ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ.ΕΧΩ ΤΟΝ dreambox 500 ΚΑΙ g--a c---.ΠΑΡ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ.ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ.ΕΧΩ ΤΟΝ dreambox 500 ΚΑΙ g--a c---.ΠΑΡ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ.ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ
Την κάρτα την έχεις σε εξωτερικό card reader συνδεδεμένο στη σειριακή έξοδο του 500, το οποίο δουλεύει στα 6 Mhz και έχει τροφοδοσία ρεύματος 5 volt;
ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΝΩΡΙΣ ΑΛΛΑ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.ΔΕΝ ΕΧΩ card reader ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΩ ΑΠ΄ΕΥΘΕΙΑΣ.
ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ confing ΣΤΟ cccam ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ.ΑΝ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΒΟΗΘΗΣΤΕ.
file, den pezei xoris eksoteriko reader,gia auto min prospathis me to esoteriko
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΣΗΜΕΡΑ ΕΚΑΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΤΟ card reader.
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ card reader ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΠΑΝΩ, ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ confing ΣΤΟ cccam ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΛΑ?
kalispera paidia eimai ligo asxetos kai thelo voithia. katarxas exw parei g@mma@c@rd adeia kai thelo na mou peite ti eksoplismo prepei na exw gia na tin grapso.episis ean mporeite na moy peite akrivos ti prepei na kano. tin karta tha tin valo se dekti echostar me prosheto irdeto module ( oxi enswmatomeno ) kai kati teleytaio ta kleidia pou mporo na ta vro? exw diavasei oti ta parapano mporo na ta kano me phoenix programmer eyxaristw kai elpizo na me voithisete.
Καλησπέρα σε όλους, έχει κανένας καταφέρει να δει N@@A σε dreambox 500 με gamma card και με ποιο image? Έχω δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα και με όλα τα emus και τίποτα. Το πρόβλημα από ότι έχω καταλάβει είναι ότι κανένα image δεν αναγνωρίζει την κάρτα. Ευχαριστώ.