Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 24 of 191 FirstFirst ... 1419222324252629344974124 ... LastLast
Results 231 to 240 of 1906

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #231
    Member
    Join Date
    30-05-2009
    Posts
    67
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Quote Originally Posted by 21nikolas View Post
    Οχι δεν έχει σχέση ,απλά βιάζεται λίγο το cam .

    Από εδώ :

    Μενού-->εγκατάσταση-->ρυθμίσεις συστήματος-->ρυθμίσεις OSD-->additional settings

    θα τσεκάρεις το "απόκρυψη μηνυμάτων λαθών"
    Ευχαριστω παρα πολυ!!!Λυθηκε το προβληματακι..
    Τωρα μου εμεινε ενα τελευταιο..Δεν μου εμφανιζει πλεον με τιποτα τους providers στην λιστα καναλιων!!ξανακατεβαζω τα καναλια εμφανιζονται αλλα στο επομενο ανοιγμα κλεισιμο του δεκτη χανονται παλι!!Ξερει κανεις καμια αλλη λυση?Εχει αρχισει να με κουραζει ο ipbox250s!

  2. Advertise Here
  3. #232
    Senior Member 21nikolas's Avatar
    Join Date
    06-08-2006
    Posts
    169
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Quote Originally Posted by Psycho13 View Post
    Ευχαριστω παρα πολυ!!!Λυθηκε το προβληματακι..
    Τωρα μου εμεινε ενα τελευταιο..Δεν μου εμφανιζει πλεον με τιποτα τους providers στην λιστα καναλιων!!ξανακατεβαζω τα καναλια εμφανιζονται αλλα στο επομενο ανοιγμα κλεισιμο του δεκτη χανονται παλι!!Ξερει κανεις καμια αλλη λυση?Εχει αρχισει να με κουραζει ο ipbox250s!
    Πω πω για αυτόν έλεγες ???? δεν το πήρα χαμπάρι ...
    Το ίδιο πρόβλημα μου έκανε κι εμένα .
    Μου έσπασε τα @ρχίδι@ με τους providers όταν φορούσε την δικιά του image.
    Νομίζω ότι το είχα λύσει περνώντας έτοιμα settings από τον dream , αλλά δεν
    είμαι και σίγουρος...
    Τι image του έχεις στη flash ? νομίζω ότι η sifteam είναι η καλύτερη .
    Το ξέρεις ότι μπορεί να πάρει δίσκο και CF ταυτόχρονα ?
    Τελικά για άλλο λόγο τον παρόπλισα αν και δεν είναι κακός .

  4. #233
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Quote Originally Posted by johnkouk View Post
    το σμαργκο δε διαβαζει τη γατα,ξερεις καποιο αλλο usb reader? Δοκιμασα με usb2serial adapter kai pheinix reader αλλα δεν τα καταφερα.Καποιος που να το εχει κανει ρε παιδια?Αφου οι γατες ανοιγουν κι αλλα πακετα....
    ναι φιλε μου υπαρχη ενα που δουλευη με τους ιδιους driver.το ειχα δοκιμαση καποτε και δουλευε μια χαρα. θα κοιταξω πως το λενε και ποιος το εχει και θα σου απαντησω

  5. #234
    Senior Member
    Join Date
    11-08-2006
    Location
    Hellas
    Posts
    132
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Καλησπέρα όλα τα παιδιά΄
    Εχω εναν 500s κινεζικο με PLI και ccam 2.1.2 σε ποιό φάκελλο πρέπει να βάλω το αρχείο με τα keys για να ανοίξουν τα όποια κανάλια ανοίγουν.
    Έχω επίσης ένα card reader Phoenix & smart mouse το οποίο το αγόρασα χωρίς τροφοδοτικό,αλλά μόνο με usb ,ποιό τροφοδοτικό πρέπει να πάρω για να το τροφοδοτώ με ρεύμα χωρίς το usb.
    Σας ευχαριστώ πολύ.

  6. #235
    Senior Member
    Join Date
    11-07-2005
    Posts
    201
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Quote Originally Posted by leonidas67 View Post
    ..... o 500arhs kati exeis peiraxsh sthn cccam kai mporei na argh na diabash to card reader mallon xreiazete na xsanafortosis to images apo to na rytmisis thn cccam protino images pli maxvar.kai bale ayta:
    .......... tora gia thn thermokrasia exo anaferthi se prigoymenh paragrafo pio piso sto idio thema.
    Χμμμ,
    δεν δουλευω CiCiolinacam...
    Στον 500αρι εχω Nemesis, το θεωρω ιδανικο για τον αυτον, επειδη ειναι Σπαρτιατικο image.
    Τον εχω στο κερασμα, αλλα εχω μονο 3 peers, εκ των οποιων οι 2 ειναι απο το Lan μου (οι αλλοι 2 μου δεκτες) και ενας "εξωτερικός".
    Και παλι στη w: line εχω ορισει ορισμενα pids, για να μη ξεζουμιζετε η καρτα.

    Εχω 2 υπονοιες:
    1)το κ*λο_καλωδιο που μου περασε ο ηλεκτρογος, μια και εκανα πσοσφατα ανακατασκευη στο σπιτι.
    2)Καποιο παλιο_κορακι, μου χαλασε το ταψακι (80αρι), που και που χανεται εντελως το σημα!!!! Μαλλον θα πεσει και γρασαρισμα στο lnb! (αμα βρω χρονο).

  7. #236
    Member
    Join Date
    30-05-2009
    Posts
    67
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Quote Originally Posted by 21nikolas View Post
    Πω πω για αυτόν έλεγες ???? δεν το πήρα χαμπάρι ...
    Το ίδιο πρόβλημα μου έκανε κι εμένα .
    Μου έσπασε τα @ρχίδι@ με τους providers όταν φορούσε την δικιά του image.
    Νομίζω ότι το είχα λύσει περνώντας έτοιμα settings από τον dream , αλλά δεν
    είμαι και σίγουρος...
    Τι image του έχεις στη flash ? νομίζω ότι η sifteam είναι η καλύτερη .
    Το ξέρεις ότι μπορεί να πάρει δίσκο και CF ταυτόχρονα ?
    Τελικά για άλλο λόγο τον παρόπλισα αν και δεν είναι κακός .
    Το τελευταιο της ABCOΜ φοραω (11/05/2009)..Τελικα εκανα λιστα με αγαπημενα για να ξεμπερδευω γιατι κουραστικα...Το εχω ακουσει οτι περνει cf αλλα αποτι θυμαμαι χρειαζεται κολλητηρια κτλ γιαυτο το παρατησα..Εχεις κανει κατι τετοιο εσυ??Αμα το εκανες δωσε οδηγιες εαν μπορεις φυσικα μεσω πμ.

  8. #237
    Junior Member
    Join Date
    12-07-2009
    Posts
    11
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    kalispera paidia exo ena provlimataki kai eipa na to po edo mipos mpori na m voithisi kapoios...

    exw dreambox 500 kai opos kserete oloi otan pliktrologis tin ip toy dm sto pc ( p.x. 192.168.2.3) anigi mia selida poy mporis na alaksis kanali ston dm kai polla alla me to palio to moden router moy doyleyan ola roloi alaksa to router moy kai tora eno o dm pezi kanonika kai me kai otan sindeo to lap top me kalodio sto router ola doyleyoyn kanonika to provlima einai oti otan exo sindemeno to modem asirmata me to lap top den epikinoni me ton dm oyte anigi tin selida toy dekti oyte epikinonoyn ta programata gia ton dm eno me kalodio doyleyoyn kanonika...
    opoios kseri kati as voithisi pls

  9. #238
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    firewall sto laptop ... einai pio euesthito otan douleuei wlan ... just desable it and check it . h kane mia ekseresi sto firewall ti thira kai to programma to dm .

  10. #239
    Junior Member
    Join Date
    12-07-2009
    Posts
    11
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    firewall sto laptop ... einai pio euesthito otan douleuei wlan ... just desable it and check it . h kane mia ekseresi sto firewall ti thira kai to programma to dm .

    to ekana file ayto poy moy eipes alla pali ta idia eklisa firewall alla den mpeni pali

  11. #240
    Senior Member
    Join Date
    11-07-2005
    Posts
    201
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Quote Originally Posted by savvas View Post
    .... ....Τελευταια μου κανει και μενα μερικα τετοια κολπα ο 500αρης. (σπασίματα εικόνας) ..............
    Το πρόβλημα λύθηκε σήμερα ως εξής:

    1)Γρασσαρισμα της κεραιας, προς αποτροπην προσνειωσεων των κω**κορακιών!

    2)Αιτηση για αγορα αντιεροπορικων πυραυλων τυπου S300V (για τα κω**κοράκια)

    3)Ααα..., και ρυθμιση της κεραιας... και τωρα jet...

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •