Σορυ για την καθυστερημενη απαντηση αλλα...........
Το αρχειο που εγραψα οπως αναφερω ειναι για τον 800.
Το εχω ξαναγραψει πολες φορες αλλα θα το γραψω αλλη μια.:-d:-d:-d
Η καρτα δουλευει στα εσωτερικα σλοτ των 800 και 8000
Η καρτα ΔΕΝ δουλευει στα εσωτερικα σλοτ των 500-7000-7020-7025-600
Σε αυτα που δεν δουλευει μπορει να δουλεψει με εξωτερικο phoenix reader διαμορφωνοντας αναλογα τις παραμετρους οπως πχ αλλαζοντας απο το αρχειο του 800 που εγραψα και στο οποιο αναφερεσαι απο sci0 σε tts0.
Παρ`ολα αυτα εγω δεν εχω καταφερει να κανω 600 να δουλεψει με phoenix , ενω αντιθετως το εχω καταφερι με τα υπολοιπα.
Οσο για τα c και f εκει προσθετεις αντιστοιχα server και clients για δικτυωση.
Το cccam.cfg εχει αναλυτικες οδηγιες και παραδειγματα οταν το εγκαταστησεις και πριν το αντικαταστησεις με το τροποποιημενο δικο σου,οποτε το κανεις εγκατασταση το μελετας και μετα το τροποποιεις.
Ελπιζω να ημουν σαφης και να σε βοηθησαν αυτα που γραφω.
Φιλικα Τζιμακος


