Το νεμεσις το εχω σε 500 και 7000, και δουλευουν το G.
Τα κανει όλα και κανενα προβλημα, Ρολοι...
Στον 7020 εχω νεμεσις, απλα εχει μερικα μπιχλιμπιδια παραπανω το skin.
mia voithia paidia sas parakalo psaxno to vlcf gia dm 500+ den mporo na to vro poythena piga na to katevaso apo ton dekth alla den to exei stin lista kai sen mporo na to vro an kseri kanenas poy yparxi as moy pei
eyxaristo
αν χρησιμοποιεις nabilo νομιζω οτι υπαρχει στα add ons
οταν πας και ανοιγεις ενα καναλη σου εμφανιζει μια μπαρα με τα στοιχεια του καναλιου, την κωδικοποιηση και κατι αλλα (info) εκει σου γραφη απο τι αποσταση περνης την καρτα (hop) αν στην δινη αυτος θα γραφη hop1 αν την περνη απο αλου και την δινη μετα σε σενα θα γραφη hop2. αυτο δηλωνει απο τι αποσταση ερχεται σε εσενα η καρτουλα
geia sas paidia molis peira to prwto mou dreambox k san anideos thelw na tou perasw image k emu..skeftomai na perasw to nabilo darkstar 2 alla d exw idea to pws! uparxei kanena how to edw sto forum? epsaxa ligo sto agglko section gia tous 500arides alla d uparxei how to gia na peraseis image..an uparxei kati dwste mou kapoio link an sas einai eukolo! euxaristw
mia erothsh..x8es mou edose enas filos enan dream 500 hparxei
periptosh na einai kai maimou ...min tou peraso kana image
kai ton paro sto xeri ....yparxei tropos na do an einai gnisios h oxi?
den exo asxoli8i me 500 tora teleytaia ...ton eixa kapote
original ..tote den htan oi kinezoi sto pexnidi![]()