Μην βαλεις Gemini πανω απο την εκδοση 4,2. Εγω το δουλευω με Pli j@de 3. Θεωριτικα αν το MAC ξεκινα με 00 09 34 πρεπει να ειναι original αλλα ειναι πολυ μπερδεμενα με τους "κλονους" τα πραγματα...
mporw na flasarw to dm me kallodio diktuou i theli upoxrewtika serial null?
to nabilo darkstar exei ellinika i estw agglika na katalabainoume tpt? giati apo ergostasio o 500aris exei norbigika i kati tetoio k d katalabainw tpt
Φιλε xaniaras παρε αυτο το αρχειο που ακομα και κλωνος να ειναι εχει αφαιρεθει το time bomb εγγυημενα το εχω περασει σε δυο σχιστοματικα φιλων.
Attachment 125783
Φιλικα Τζιμακος![]()
Ο 500 φλασαρει και απο 0 serial καλωδιο, και προτεινεται βασικα...
to thema einai oti d exw serial null kallodio..to mono serial pou exw einai auto tou phoenix programmer. diladi me to ethernet d ginetai?
αν συνδεσεις το πσ κατευθειαν με το ονειροκουτι θες ειδικο καλωδιο τυπου "crossover"!
Για να καταλαβεις εχεις τις εξης επιλογες:
α με 0 serial
β με απευθειας συνδεση το πσ με το κουτι με καλωδιο δικτυου crossover
γ με απλα καλωδια δικτυου αλλα μέσω switcher ή router
ελπιζω να σε βοηθησα...