
Originally Posted by
spifot
οχι απο υπερθέρμανση δεν πρόκειται να καταστραφεί για μια μέρα το Λαπτοπ .
απλα αν θέλεις στο πίνακα ελέγχου έχει μια επιλογή για διαχείριση ενέργειας .. .να σβήνει η οθόνη .. απανεργοποίηση σκληρών δίσκων κτλπ μετα απο κάποια ώρα κτλπ , καλό είναι να ενεργοποιήσης κάπιες επιλογές απ αυτές για να "ξεκουράσεις" το πιτσι .
Εκτος απο το γιουεσμπι ανεμιστηράκι (που έχεις) κοίταξε να τον έχεις σε όσο περισσότερο ποιο δροσερό μέρος (οχι να το χτυπάει ο ήλιος και όχι πάνω σε κανένα κρεβάτι ή καναπέ) ..
φιλικά
**σορρυ για το οφ τοπικ