1)Οχι, για το Gκουτι θα εννοεις, γιατι απ οτι ισχυριζονται καποιοι με σσκαμ, παιζει στο slot. Δεν το εχω, για να το δοκιμασω.
2)Για αυτο δεν θελω να το αλλαξω....![]()
3)Εχω δει σε 100αδες ποστ, οτι η γατα δεν παιζει στο smargo και σσκαμ.
Εδω δηλαδη εννοεις οτι παιζει με G+smargo?![]()












