γεια σας παιδια θελω να με βοηθησετε γιατι τα παιξα μολις εβαλα ενα diseck rotor και δεν μπορω να το ρυθμισω κατω στον δεκτη(DM800) Το πιατο ειναι κεντραρισμενο κανονικα σε ολους τους δορυφορους αλλα οταν δινω εντολη δεν ψαχνει για αλλο δορυφορο και παραμενει στον αρχικο(19,2Ε) Ευχαριστω









