
Originally Posted by
a5836
Λοιπον το προβλημα ειναι παρα παρα πολυ απλο στο να το καταλαβετε ολοι και το ξαναλεω...τρωει κολληματα η εικονα στιγμιαια σε ολα τα καναλια της ακατονομαστης και δοκιμασα την γατα και με edision μωβ και με irdeto μπλε (την παλια) μοντουλα και σχεδον με ολα τα emu,δεν εχει σημασια το δοκιμασα και με το original image του dream και τιποτα παλι τα ιδια κανει...ενω την διαβαζει κανονικα,κανει σπασιματα η εικονα...το παραξενο ειναι οτι με το dreamstream παιζει κανονικοτατα στο pc,το προβλημα ειναι μονο στις εξοδους για tv. ο δεκτης ειναι 7020si με σκληρο 80gb και gemini 4.60 σε usb.μηπως ειναι γενικο το προβλημα στους 7020 με την γατα και δεν εχει αλλο προβλημα γιατι μου φαινεται περιεργο,τα ελευθερα παιζουν σφαιρα...