Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 63 of 191 FirstFirst ... 133853586162636465687388113163 ... LastLast
Results 621 to 630 of 1906

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #621
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Quote Originally Posted by dj_takis View Post
    Καλησπέρα σας. Έχω πρόβλημα σοβαρό, και ευελπιστώ να βρω λύση με την βοήθειά σας, αν υπάρχει. Έχω έναν DM 500S γνήσιο, και τον τελευταίο καιρό άρχισε να ζεσταίνετε πολύ. Ακόμα και όταν τον έκλεινα από Standby. Και τροφοδοτικό του άλλαξα αλλά τίποτα. Όταν τον έβγαζα απ' το ρεύμα μόνο κρύωνε. Έτσι αποφάσισα να του βάλω κάποια ανεμιστηράκια. Τα έβαλα και όλα καλά. Έκανε λίγο φασαρία, αλλά κατά τ' άλλα καλά. Σήμερα που τον ξαναέλυσα γιατί ήταν λίγο μπλεγμένα τα καλώδια, πάνω στις δοκιμές κάτι έγινεμε το ρεύμα, και νέκρωσε. Στην τηλεόραση μαυρίλα. Το Lan νεκρό, όπως και τα λεντάκια. Ρεύμα παίρνει, γιατί τα ανεμιστηράκια δουλεύουν, το τιούνερ ζεσταίνεται, όπως ζεσταίνεται και λίγο η πλακέτα. Δεν ζεσταίνεται καθόλου όμως το τσιπάκι του, που κάποτε έψηνες μπριζόλες. Googlισα λίγο μπας και βγάλω άκρη, και κάπου διάβασα ότι λόγω ρεύματος μπορει να χαθεί το boot sector και να μην μπουτάρει ο δέκτης. Όλοι λέγανε ότι κάποιος τρόπος υπάρχει για να διορθωθεί, (αν έχει ο δικός μου κάτι τέτοιο και δεν έχει καεί), αλλά κανείς δεν ανέφερε πως. Γνωρίζει κάποιος καμιά διαδικασία να το σώσουμε το μηχάνημα αν γίνετε;
    eisai sigouros oti den exeis ksekoumposei esto kai ligo kamia fisa pano apo tin plaketa opos to anoikses ?

  2. Advertise Here
  3. #622
    Senior Member
    Join Date
    09-08-2009
    Posts
    174
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    eisai sigouros oti den exeis ksekoumposei esto kai ligo kamia fisa pano apo tin plaketa opos to anoikses ?
    Ναι. Απόλυτα. Τα τσέκαρα πολλές φορές.

  4. #623
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Quote Originally Posted by dj_takis View Post
    Ναι. Απόλυτα. Τα τσέκαρα πολλές φορές.
    arxise na psaxneis ena ena tous pyknotes pano sti plaketa mipos exei fouskosei kanenas .

  5. #624
    Senior Member
    Join Date
    09-08-2009
    Posts
    174
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    arxise na psaxneis ena ena tous pyknotes pano sti plaketa mipos exei fouskosei kanenas .
    Το 'κανα. Σκ@τ@. Όλα κανονικά δείχνουν.

  6. #625
    Senior Member
    Join Date
    09-08-2009
    Posts
    174
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Κι όμως βρέθηκε άκρη. Έτσι όπως κόλαγα από κάτω το καλώδιο για να πάρω ρεύμα για τα ανεμηστηράκια, έπεσε λίγο κόληση πάνω στο τσιπάκι, και κάποιο βραχυκύκλωμα έκανε. Την έξυσα λίγο και μόλις το έβαλα στο ρεύμα ανάψαν τα λεντάκια. Πάλι καλά... Πάντως όντως δεν μου φαίνεται φυσιολογικό να ζεσταίνεται ο δέκτης όταν είναι κλειστός στην αναμονή. Σ' ευχαριστώ φίλε nickman που ασχολήθηκες με το πρόβλημά μου.

  7. #626
    Junior Member
    Join Date
    17-09-2009
    Posts
    22
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Question Βοήθεια σε νεούδι!!!

    Καλημερα σε ολους.Ειμαι νεουδι και οπως καταλαβαινετε "ζω μεσ' στο σκοτάδι" σε οτι αφορα τα δορυφορικά .
    Εδω και μια εβδομαδα διαβαζω σχεδόν οτι χρησιμο εχει γραφτει στο φορουμ και ομολογω πως εχω χαθεί.Εχω αρκετες γνωσεις πανω σε θεματα πληροφορικης και θελω να ψαχτω και λιγο στα δορυφορικα.

    Θα ηθελα την γνώμη σας για αυτο το πακετο .

    Θα ηθελα την γνώμη σας και αν εχετε να μου προτεινετε κατι αλλο.

    Απ' οτι διαβασα οι γατουλες δεν τα πανε καλα με το εσωτερικο reader του συγκεκριμενου μοντελου και του 500.

  8. #627
    Senior Member
    Join Date
    28-04-2009
    Location
    zakinthos
    Posts
    4,202
    Uploads
    0
    Likes
    1

    Re: Βοήθεια σε νεούδι!!!

    Quote Originally Posted by tolispolo View Post
    Καλημερα σε ολους.Ειμαι νεουδι και οπως καταλαβαινετε "ζω μεσ' στο σκοτάδι" σε οτι αφορα τα δορυφορικά .
    Εδω και μια εβδομαδα διαβαζω σχεδόν οτι χρησιμο εχει γραφτει στο φορουμ και ομολογω πως εχω χαθεί.Εχω αρκετες γνωσεις πανω σε θεματα πληροφορικης και θελω να ψαχτω και λιγο στα δορυφορικα.

    Θα ηθελα την γνώμη σας για αυτο το πακετο .

    Θα ηθελα την γνώμη σας και αν εχετε να μου προτεινετε κατι αλλο.

    Απ' οτι διαβασα οι γατουλες δεν τα πανε καλα με το εσωτερικο reader του συγκεκριμενου μοντελου και του 500.
    kalos irthes file mou ala edo ehoume kanones to svino to post pou ekanes tha kanis tin erotisi sou sta analoga themata pou iparhoun sto eliniko section kai ohi na anoigis diko sou ksehoristo

  9. #628
    Junior Member
    Join Date
    17-09-2009
    Posts
    22
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Καλημερα σε ολους.Ειμαι νεουδι και οπως καταλαβαινετε "ζω μεσ' στο σκοτάδι" σε οτι αφορα τα δορυφορικά .
    Εδω και μια εβδομαδα διαβαζω σχεδόν οτι χρησιμο εχει γραφτει στο φορουμ και ομολογω πως εχω χαθεί.Εχω αρκετες γνωσεις πανω σε θεματα πληροφορικης και θελω να ψαχτω και λιγο στα δορυφορικα.

    Θα ηθελα την γνώμη σας για αυτο το πακετο .

    Θα ηθελα την γνώμη σας και αν εχετε να μου προτεινετε κατι αλλο.

    Απ' οτι διαβασα οι γατουλες δεν τα πανε καλα με το εσωτερικο reader του συγκεκριμενου μοντελου και του 500.

  10. #629
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Quote Originally Posted by tolispolo View Post
    Καλημερα σε ολους.Ειμαι νεουδι και οπως καταλαβαινετε "ζω μεσ' στο σκοτάδι" σε οτι αφορα τα δορυφορικά .
    Εδω και μια εβδομαδα διαβαζω σχεδόν οτι χρησιμο εχει γραφτει στο φορουμ και ομολογω πως εχω χαθεί.Εχω αρκετες γνωσεις πανω σε θεματα πληροφορικης και θελω να ψαχτω και λιγο στα δορυφορικα.

    Θα ηθελα την γνώμη σας για αυτο το πακετο .

    Θα ηθελα την γνώμη σας και αν εχετε να μου προτεινετε κατι αλλο.

    Απ' οτι διαβασα οι γατουλες δεν τα πανε καλα με το εσωτερικο reader του συγκεκριμενου μοντελου και του 500.
    den aksizei to kopo giati to 500s einai to plus ,den diabazei gata kai den pairnei eksoteriko reader . to aplo den einai pia se paragogi kai tha breis maimou eite kinas eite taiwan .
    xoria pou mou fainetai kai akribo san paketo .

  11. #630
    Junior Member
    Join Date
    17-09-2009
    Posts
    22
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

    Φιλε μου ευχαριστω για την απαντηση.
    Το 600 pvr που εχει σε προσφορα ουτε αυτο αξιζει?
    Δεν διαβαζει γατα?

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •