Γειά σας παιδιά και απο εμένα.Είμαι κι εγώ ένας dreamboxakias (500) που μέχρι τώρα ήξερα οτι υπήρχαν αυτές οι άσπρες γατούλες χωρίς όμως να έχω χρησιμοποιήσει καμμία.Επίσης νόμιζα οτι όταν πέσει σκοτάδι στη γάτα πρέπει να την στείλουμε για αναβάθμιση,δεν ήξερα όμως οτι μπορούμε να την ταίσουμε και μόνοι μας.
Θα ήθελα λοιπόν τη βοήθειά σας στην επιλογή της γάτας και του υπόλοιπου εξοπλισμού.Απο το διάβασμα που έριξα στο φόρουμ κατάλαβα οτι χρειάζομαι:
1.την κάρτα http://91.184.51.220/xtcommerce/prod...GammaCard.html
Σωστά ή κάνει και άλλη κάρτα δουλειά για τα εγχώρια προιόντα?
2.τον programmer http://www.satkontor.de/cas-interfac...n-duolabs.html
3.ενα phoenix card reader (που το βρίσκουμε αυτό;) για να συνδέσω στον 500 ο οποίος είναι αυθεντικός.
Μπορείτε να μου προτείνετε από που να τα πάρω;(Ελλάδα ή e-shops εξωτερικού;)
Αν τα συγκεντρώσω όλα αυτά θα μπορέσω να ταίσω την γάτα;Υπάρχει περίπτωση σαν άσχετος που είμαι να την κάνω ψητή?
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω αν ο dream κάνει sh@ring κανονικά με τις γάτες ή θέλει μόνο original καρτούλες? Ολες αυτές οι κάρτες είναι συμβατές και με τους 800 και 8000?
Συγνώμη που σας κούρασα και ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.












