Παιδιά καλησπέρα.Γνωρίζει κάποιος φίλος αν η καινούργια titanium παίζει στον dream 8000?Και αν ναι,που παιζει?Στο εσωτερικό slot ή σε usb με smargo?
Έχω διαβάσει διάφορα αλλά σαφή εικόνα δεν έχω ακόμα.Ρωτάω γιατί περιμένω σύντομα τον συγκεκριμένο δέκτη.
Ευχαριστώ









