Gia to dreambox uparxoun kapoia images. Einai sa leitourgiko tou dekti. To perivalon pou tha doulevei o dektis sou .. Yparxoun polla apo auta kai poly aksiopista... To gemini einai ena apo auta alla meta apo kapoia ekdosi nomizw apo 4.60 perieixe mia timebomb pou esvine to bootloader tou dekti otan antilamvanotan oti einai maimou enw stous gnhsious douleve xwris kanena provlima... Kai fysika se simvoulevw na pareis clono giati gnisioi kainourioi den yparxoun apo ton Iounio tou 07.
card reader /dev/tts/0
no or unknown card inserted
auto mou bgazei den thn anagnorizei kai to lampaki paramenei kokino panta
apo th stigmh pou to trfodoto me reuma to to phoenix den menei panta kokino den anavosvinei katholou euxaristw gia thn apanthsh
exo ena dm500s gnisio kai arketa palio enos filou , kai prospatho na to setaro na paiksei kai me to 4plo diseqc pou exo , sto diseqc einai syndemenes oi theseis A kai b mono .
mexri stigmis den to exo kataferei na parei sima apo to sat para mono gia 3-4 sec kai meta mou bgazei no signal . to dokimazo me pli , me gemini 4,6 , nabilosat tespa me oti image kykloforei tou to exo perasei . akoma kai to image pou forao se ena maimoudaki 500s pou paizei mia xara , to ekana backup kai tou to perasa pali tzifos ...
tha ektimiso idietera tis protaseis sas giati exo arxisei kai ta paisrno asxima sto kranio ...
a to dokimasa se egkatastasi xoris diseqc kai douleuei mia xara ...![]()
to dreambox 500s clone gamma card kai titan paizei?xreizetai kapoio card reader? an nai to cas3 tis duolabs kanei?
exo enan dm500 clone pou mou xarise enas filos apo tote pou ton pira me image ( PLi Jade3 Enigma1 DM 500) pote pote kolouse argouse o ixos, to enigma apo to pc epeze ligo kai meta terma, aniga to vlc kai eno edixne oti kanei stream den edine ikona tipota, rr apo to enigma ekane alla pali den douleve eprepe na vgalo to reyma. ebala afto to image(new Backup_Gemini_4.60_Non_Bomb_SuperII_Mod_ Borsalino 27.04.09) to opio to dokimasa kai san image einai poli pliris alla ta idia kanei
sinexizi ta kolimata
dokimasmeno me
phoinix programmer me gatoula
kai home sharing card me gatoula sto spliter
gates me alla fileta
ta fota sas plz
kai na rotiso kai kati allo ama kano diktio apo spiti se spiti me wifi 24 dbi kerees einai epikindino na mpoume mesa na koitame ekso
Genika to wifi diktyo lene oti den paizei swsta... alla kai einai kai poli efkolo na sto spasouyn kai na ton pieis kanonika
Sto thema toy image... pws to evales me flash wizard h me to dream up... tha sou elega nba to xanaperaseis mesw null modem cable afou prwta tou peraseis kai to erase.img... me ena aplo google search tha ta vreis doaforetika yparxoyn para poola doriforika forum pou ta exoum