πατας μια φορα απο το τηλεκοντρολ το κιτρινο κουμπι
θα σου εμφανιστει μια λιστα απο εφαρμογες
εκει θα μπεις στο tuxbox command
θα εμφανιστουν δυο πινακες
απο αριστερα θα μπεις στο φακελο var και μετα στον φακελο etc
προς το τελος 8α βρεις ενα αρχειο passwd
θα πας πανω του και θα πατησεις το πληκτρο 8 για να το κανεις edit
πανω θα βρεις μια γραμμη της μορφης
root:χχχχχχχχχ/zzzzzzzzzzz/:0:0:root:/home/root:/bin/sh
θα σβησεις το σημειο που σου εχω τονισμενο (προσοχη μονο το τονισμενο) και θα σωσεις
ανοιγεις dcc και αφηνεις κενο το passwd (ουτε dreambox ουτε τιποτε αλλο)
πας απο αριστερα στο telnet και γραφεις
passwd
εκει θα βαλεις ενα pass που θελεις , θα σου το ζητησει και δευτερη φορα
το ξαναβαζεις και εισαι ετοιμος
p.s. στην περιπτωση που δεν υπαρχει το tuxbox command μεσα στις επιλογες του δεκτη θα υπαρχει στα add-on οποτε μπορεις να κανεις εγκατασταση την εφαρμογη απο εκει
Pedes mpori kapios na boithisi exv ena 500 kai exei xalasi to internet i eisodos
pos mporo na epikinoniso me ton 500 gia na valo ta arxeia gia na pezi ti gata?
eyxaristv
exei xalasei i thira lan ???
nai toy dreambx
sxesi den exei alla tha prepi na balv ccam kai mesa ta arxia gia na pezi th karta
etsi den eine
xriazete gia nadiavasi to eksoteriko reader