Γεια σας παιδιά,
Θέλω να αγοράσω εναν db. Μέχρι 180-200 € ποιον θα μου προτείνατε και από πού; Σε DB είμαι σχετικά αρχάριος.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Γεια σας παιδιά,
Θέλω να αγοράσω εναν db. Μέχρι 180-200 € ποιον θα μου προτείνατε και από πού; Σε DB είμαι σχετικά αρχάριος.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
[QUOTE=frabalus;437765]Me afta mporeis na pareis mexri ton 7020si.[/QUOTE
καλο ειναι να αναφερεις οτι η τιμη αυτη ειναι για μαιμου 7020
thelo na stiso enan server me enan dreambox os server me mia karta kai na kano cadsharing se 10 client dreambox mporei kapoios na mou pei ti montela xreiazonte kai pos mporo na to ulopoiiso?
re dreamboksades eiste siguri oti o 500(original)
oti den pezi gamma sto ensomatomeno reader kai 8eli
serial????giati exo adi8eti gnomi.