λοιπόν έχω έναν dream και μόντεμ ασύρματο το speedtouch......θέλω να συνδέσω σε wlan τον dream άσχετα αν είναι συνδεδεμένος στο διαδίκτυο..προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να είναι συνδεδεμένος στο διαδίκτυο αλλά με νοιάζει το wlan ......βρήκα ένα access point το σύνδεσα με καλώδιο ethernet που αυτή τη στιγμή αν πληκτρολογήσεις την κατάλληλη διεύθυνση στο access point βλέπεις την σελίδα του.....άρα το βλέπει.....αυτή τη στιγμή έχω πετύχει τη σύνδεση του dream se wlan ή έχω κάνει πατάτα και δεν έχει καμιά σχέση αυτό που έκανα με αυτό που θέλω να κάνω?τονίζω ότι δεν με ενδιαφέρει να συνδεθώ σε server για να κάνω τίποτα περίεργο απλά θέλω το dream να είναι σε wlan......ευχαριστώ.......
Έχω τον db7025+ ,
θα ήθελα να ρωτήσω πως (αν)μπορώ να χρησιμοποιήσω τη g@mm@ χωρίς μοντουλα (γιατί μου ζεσταίνετε πολύ )
Όπως επίσης να προσθέσω ένα proxy για net.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
poia montela aksizoun na agoraso gia na steiso ena network me 1 server kai 10 clients?