
Originally Posted by
dj_takis
Καλησπέρα σας. Έχω πρόβλημα σοβαρό, και ευελπιστώ να βρω λύση με την βοήθειά σας, αν υπάρχει. Έχω έναν DM 500S γνήσιο, και τον τελευταίο καιρό άρχισε να ζεσταίνετε πολύ. Ακόμα και όταν τον έκλεινα από Standby. Και τροφοδοτικό του άλλαξα αλλά τίποτα. Όταν τον έβγαζα απ' το ρεύμα μόνο κρύωνε. Έτσι αποφάσισα να του βάλω κάποια ανεμιστηράκια. Τα έβαλα και όλα καλά. Έκανε λίγο φασαρία, αλλά κατά τ' άλλα καλά. Σήμερα που τον ξαναέλυσα γιατί ήταν λίγο μπλεγμένα τα καλώδια, πάνω στις δοκιμές κάτι έγινεμε το ρεύμα, και νέκρωσε. Στην τηλεόραση μαυρίλα. Το Lan νεκρό, όπως και τα λεντάκια. Ρεύμα παίρνει, γιατί τα ανεμιστηράκια δουλεύουν, το τιούνερ ζεσταίνεται, όπως ζεσταίνεται και λίγο η πλακέτα. Δεν ζεσταίνεται καθόλου όμως το τσιπάκι του, που κάποτε έψηνες μπριζόλες. Googlισα λίγο μπας και βγάλω άκρη, και κάπου διάβασα ότι λόγω ρεύματος μπορει να χαθεί το boot sector και να μην μπουτάρει ο δέκτης. Όλοι λέγανε ότι κάποιος τρόπος υπάρχει για να διορθωθεί, (αν έχει ο δικός μου κάτι τέτοιο και δεν έχει καεί), αλλά κανείς δεν ανέφερε πως. Γνωρίζει κάποιος καμιά διαδικασία να το σώσουμε το μηχάνημα αν γίνετε;