exw enan dm500,pou kai pou mou kanei enan thorivo ena mpzzz gia 2 deutera peripou ti lete na ftaiei?
exw enan dm500,pou kai pou mou kanei enan thorivo ena mpzzz gia 2 deutera peripou ti lete na ftaiei?
Παιδια περιμενω ενα dreambox 500HD. Ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει καποιος τροπος να σπλιταρω το σημα σε 2 TV. Επισης θα ηθελα απο καποιον που ξερει να μου πει ποσο "επικυνδυνο" ειναι?
Kalispera Leomidas67 eimai neos sto forum kai endiaferomai gia tin topo8etisi psiktras se dm 500s clone... stile mou tis foto se parakalw.. se eyxaristw poly
Kalispera Leomidas67 eimai neos sto forum kai endiaferomai gia tin topo8etisi psiktras se dm 500s clone... stile mou tis foto se parakalw.. se eyxaristw poly
Καταρχήν όπως όλοι ξέρουμε το μικρό 500αράκι original & clone ζεστένεται έντονα και λόγω εποχής (kalokairaki) τα πράγματα γίνονται πιο δύσκολα. Παρακάτω σας εξηγώ έναν τρόπο να αποφύγετε ανεπυθύμητες θερμικές εξάρσεις...
τι θα χρειαστούμε;
1 διακόπτη on-off
1 led οτι χρώματος θέλετε
1 ανεμιστήρα 12v 600ma
2 καλώδια
θερμοσυλικόνη
(ΠΡΟΣΟΧΗ εάν δεν γνωρίζετε τι να κάνετε καλέστε κάποιον ειδικό που ξέρει, δεν παίζουμε ποτέ με ρεύματα)
Ανοίγουμε το κουτί προσεχτικά και τοποθετούμε μία ψύκτρα πάνω στον επεξεργαστή , απ'αυτές που βάζουμε σε Motherbord chipset. Προσοχή στις διαστάσεις μην είναι μεγάλη.
1
Κάνουμε 2 τρύπες στην πρόσοψη του dm500 και τοποθετούμε στη μία το διακόπτη on-off και στην άλλη το led λειτουργείας.
2
Με ένα καλώδιο συνδέουμε το led και ένα αλλο το διακόπτη
3
Τοποθετούμε τον ανεμιστήρα με θερμοσυλικόνη πάνω στο σασί με ροή αέρα προς τα μέσα
4
Ρεύμα παίρνουμε απο μέσα απο το βύσμα του dm500 12v και γείωση δίπλα πάνω στο lan, συνδέουμε διακόπτη & led, και όταν θέλουμε πατάμε διακοπτάκι & ανάβει το led και ο ανεμιστήρας
5
Είσαστε έτοιμοι χωρίς κόπο έτσι απλά...
6
Εγώ προσωπικά το έχω ανοιχτό όλη μέρα και το κλείνω όταν πάω για ύπνο
7
Κατάλαβα οτι τελικά ο δέκτης ζεστένεται και όταν ειναι off.
Γι'αυτό έχω βάλει το διακοπτάκι.
Πάντως είμαι πολύ ικανοποιημένος απο το αποτέλεσμα, πραγματικά ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.
Για ένα καλοκαίρι δροσερό ... χωρίς κολλήματα !!!
Se eyxaristw gia ti grigori apantisi sou...h douleia mou einai texnikos H/Y kai etsi exw ola ta pragmata kai arxizw douleia..
Yparxei kapoio programma gia na peraso keys sto dm 500s " softcam " ? kai an nai... prepei na synde8w se kapoio server? h apla pernaw ta kleidia?
sorry an ola ayta exoyn ypo8ei ksana.. apla phra ena dm 500s clone kai de kserw ti na ton kanw.... ton exw flasari kai perasa to gemmini 4.20...kai twra ???? an de sinde8w se kapoio server mporw na dw kanena aksiologo kanali? yparxoun free servers? kai an nai pou mporw na vrw kapoion
Παιδιά γεια σας.
Θέλω να ρωτήσω αν η κάρτα Al jazeerasport Viacces παίζει στο εσωτερικό card reader του dreambox 500s και πως? (δηλαδή χρειάζονται κάποιες έξτρα ρυθμίσεις η απλώς την βάζεις και παίζει).
Sevasti i stasi sou alla edo prospathoume na vo'i'thisoume o enas ton allon.
Ean pragmatika gnorizeis kati parapano kai to grapseis, den simainei
oti prodideis ideologies k antilipseis sou.
Eksallou na einai kapoios antithetos se paranomes energeies, to katalavaino.
Kata poso to kleidoma enos dekti einai paranomo...![]()
Φιλε dyndns η ερωτηση προς τον nionios64 ηταν συγκεκριμενη και η απαντηση του πολυ ειλικρινης και ευθεια.
http://www.satsupreme.com/showpost.p...&postcount=902
και
http://www.satsupreme.com/showpost.p...&postcount=903
Και επ αυτου ειμαι αρνητικος.
Δηλαδη να "παραδιδεις" κλειδωμενα μηχανακια σε χρηστες/πελατες που συνδεονται "καπου" για να βλεπουν "κατι".
Συνηθως θα βοηθουσα κοσμο να ξεκλειδωσει τα μηχανακια, παρα τον "σερβιτορο" να τα κλειδωσει..
Αλλωστε το χομπυ μας κανουμε και κανεις δεν εχει κερδος...
Σωστα;