Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 121 of 191 FirstFirst ... 217196111116119120121122123126131146171 ... LastLast
Results 1,201 to 1,210 of 1906

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #1201
    Junior Member
    Join Date
    21-07-2006
    Posts
    15
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Δεν είμαι σίγουρος αλλά ίσως αυτό να κάνει:

    13.0E, Lnb0, DiSEqC1.0, AA, Input1
    9.0E, Lnb0, DiSEqC1.0, AA, Input1

  2. Advertise Here
  3. #1202
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by elcostis View Post
    Δεν είμαι σίγουρος αλλά ίσως αυτό να κάνει:

    13.0e, lnb0, diseqc1.0, aa, input1
    9.0e, lnb0, diseqc1.0, aa, input1
    Αυτό είναι ρε φίλε.
    Ευχαριστώ

  4. #1203
    New Member
    Join Date
    30-09-2005
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά!

    Αντιμετωπίζω ένα σοβαρό πρόβλημα και θα ήθελα την βοήθεια σας.

    Αγόρασα προχθές έναν κλώνο dm 500s που δε λέει να δουλέψει με εξωτερικό card reader!
    Εξωτερικά μοιάζει με Dreambox 600. Μαύρο χρώμα (made in taiwan).
    Αφού Φορτώσω το PLI image οπου περιέχει ενσωματωμένο cccam, βάζω το σωστό config στο var/etc/cccam.cfg και συνδέω το δέκτη με το smartmouse phoenix δε λέει να πάρει τα κλειδιά απο την κάρτα.. Δεν βλέπει καν τον programmer..!!
    To ίδιο ακριβώς έχω κάνει σε 3 κλώνους (china, taiwan) και όλα ήταν ok!! δούλεψαν με τη μία!

    Παρατηρησα όμως κάτι.. Αυτός ο μαύρος δέκτης έχει μόνο 3 pin απο το serial interface να καταλήγουν στην πλακέτα αντί 9 pin που είχαν οι παλιότεροι κλώνοι, και το μόνο που μπορώ να καταφέρω είναι μόνο τον προγραμματισμό του δέκτη!!

    Υπάρχει άραγε τρόπος να δουλέψει;; έχει τύχει σε κάποιον άλλο κάτι παρόμοιο..;;

  5. #1204
    Senior Member adamos_john's Avatar
    Join Date
    09-05-2009
    Location
    ASA
    Posts
    173
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Δυστυχώς φίλε μου πιστεύω δεν γίνετε τίποτα.
    Αυτό συμβαίνει στην τελευταία παρτίδα που είρθε στην Ελλάδα από την Κίνα.
    Όντος έχει διαφορετική serial port, κάνει κανονικά όλα τα update αλλά με reader έχει πρόβλημα. Η παρτίδα αυτή βγαίνει σε μαύρο χρώμα αλλά και όπως πριν.
    Στο εξωτερικό κυκλοφορεί εδώ και καιρό.
    Κατά διαστήματα μπορεί να σου παίξει (ανάλογα με τον συνδυασμό που συνδέεις: ρεύμα στον reader, κάρτα, serial cable) αλλά αν κάνεις restart τότε πάπαλα.
    Μακάρι να βρεθεί μία λύση.

  6. #1205
    VIP Member harrys13's Avatar
    Join Date
    12-07-2009
    Posts
    1,047
    Uploads
    3
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by palouk View Post
    Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά!

    Αντιμετωπίζω ένα σοβαρό πρόβλημα και θα ήθελα την βοήθεια σας.

    Αγόρασα προχθές έναν κλώνο dm 500s που δε λέει να δουλέψει με εξωτερικό card reader!
    Εξωτερικά μοιάζει με Dreambox 600. Μαύρο χρώμα (made in taiwan).
    Αφού Φορτώσω το PLI image οπου περιέχει ενσωματωμένο cccam, βάζω το σωστό config στο var/etc/cccam.cfg και συνδέω το δέκτη με το smartmouse phoenix δε λέει να πάρει τα κλειδιά απο την κάρτα.. Δεν βλέπει καν τον programmer..!!
    To ίδιο ακριβώς έχω κάνει σε 3 κλώνους (china, taiwan) και όλα ήταν ok!! δούλεψαν με τη μία!

    Παρατηρησα όμως κάτι.. Αυτός ο μαύρος δέκτης έχει μόνο 3 pin απο το serial interface να καταλήγουν στην πλακέτα αντί 9 pin που είχαν οι παλιότεροι κλώνοι, και το μόνο που μπορώ να καταφέρω είναι μόνο τον προγραμματισμό του δέκτη!!

    Υπάρχει άραγε τρόπος να δουλέψει;; έχει τύχει σε κάποιον άλλο κάτι παρόμοιο..;;

    exeis elenxei to seiriako kalwdio?

  7. #1206
    Senior Member
    Join Date
    23-10-2008
    Posts
    150
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλημέρα και χρόνια πολλά!

    Το ιδιο πρόβλημα έχω κι εγω με εναν σκουρόχρωμο κλώνο...
    Το πρόβλημα το αντιμετωπίζω απλά βάζοντας-βγάζοντας την κάρτα
    στο card reader 5-10 φορές μέχρι να αναβοσβήσει το λαμπάκι.
    Στο τέλος πάντα την βλέπει... απλά θέλει λίγο υπομονή

  8. #1207
    New Member
    Join Date
    30-09-2005
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
    Με το ίδιο σειριακό καλώδιο μου παίζουν άλλοι 3 κλώνοι κανονικά.

    Πέρνω τηλ. στο μαγαζί και με κοροϊδεύουν,λένε πως δεν ξέρω να το κάνω, και πως άλλοι 2 πελάτες το κάνανε να δείχνει! (μούφες).
    Επείσης πως ο τεχνικός τους ξέρει να το φτιάχνει κ όλο με πάει απο μέρα σε μέρα για να μου παραδώσει κ καλά έναν έτοιμο..!!
    Λες και φταίει ο αγοραστής που δεν παίζει κάρτα irdeto ο συγκεκριμένος δέκτης!!
    Δε βλέπω να πέρνω τα χρήματα μου πίσω ώστε να αγοράσω έναν σωστό κλώνο..

    Άραγε ο 800αρης να κάνει τα ίδια κόλπα..;

  9. #1208
    VIP Member dyndns's Avatar
    Join Date
    17-05-2009
    Location
    παραθαλάσσια
    Posts
    1,575
    Uploads
    7
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by palouk View Post
    Άραγε ο 800αρης να κάνει τα ίδια κόλπα..;
    Den nomizo na se symferei na pareis 800ari klono giati
    i diafora timis einai mikri.


    San symvouli:

    Prin agorasete enan klono, pigainete stin selida tis Dream
    kai typoste ta tehnika haraktiristika.
    Sygkrinete ta me auta apo ton antistoiho klono!

    Enas filos ithele oposdipote ton 8000 alla itan akrivos kai gia na ton pareis
    perimenes 2-3 mines. Paraggeile apo Hong-Kong enan 8000 klono
    300-400 Euro ftinotero.
    Autos omos ehei poly mikroteri mnimi, me analoges synepeies
    Gnisio 8000 -> 128 MB Flash - 256 MB RAM
    Klonos -> 64 MB Flash - 128 MB RAM
    akoma vlastimaei...

  10. #1209
    Senior Member
    Join Date
    23-10-2008
    Posts
    150
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Τα ίδια μου έλεγαν και μένα εκεί που τον αγόρασα.
    Οτι είναι δοκιμασμένος και οτι βλέπει μια χαρά τον card reader.
    Μην αγοράσεις τίποτα ακόμη επειδή αρχές του νέου έτους θα υπάρχει διαθέσιμος ο DM500HD.
    Νομίζω οτι θα αξίζει τα χρήματα του!

  11. #1210
    Member
    Join Date
    01-05-2006
    Posts
    71
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 5._ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    στις ρυθμισεις για προχωρημενους πρεπει να ειναι τικαρισμενο το don't open serial port.δες το και θα δουλεψει ο reader...εκτος και αν βαζεις την καρτα αναποδα η δεν εχεις το σωστο cccam.cfg

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •